Baklava

I vardagsrummet glöder vår Baklava. Lampan ger så fint sken nu när kvällarna blir mörkare. Den och vår beställda kamin kommer bli en väldigt bra kombination i höst!
 
Måste klura ut något fint att hänga på väggarna.. 
 
Fin söndagskväll önskar jag dig!
Hemma hos oss | |
#1 - - Stämningsfullt:

Mysigt!

#2 - - Sandras Värld:

älskar lampan, vart kommer den ifrån? Kram

Svar: Jag med!! :) Har beställt den från RUM21. Kram
Camilla

#3 - - Carina:

Så fint!! Är glad att du har börjat blogga igen :) /Carina

Svar: Tack! Vad roligt att du fortsätter följa mig! Kram
Camilla

#4 - - Pauline gravid v 39:

Tack va snäll du är =) Synd bara att jag inte känner mig så fin längre, svullnaden gör så att jag knappt vill titta på i spegeln.

Jag hoppas verkligen att h*n vill titta ut snart!

#5 - - Anonym:

Åhhhh finaste lampan! Hittade till dig när jag bildgooglade Baklava lampan.

Vill också ha en sån. Och en massa andra fina lampor från Örsjö!

Svar: Älskar!! Samma här, en kvistlampa, ja tack! ;)
Camilla

#6 - - Anna:

SÅ fin lampa! Ni har det så mysigt. Får nog besöka er igen, antar att det hänt en hel del sedan sist :) Jag har fått jobb i Eskilstuna i höst, så då kanske det kan bli en fika eller två :)

Hoppas ni har en bra sommar och att allt är väl med familjen!
Kramar

Upp