Bean bag

Man blir lite dagvill när man går hemma men ändå finns fredagsfeelingen kvar. Sittsäcken för utomhusbruk beställde jag i våras och kom förra veckan. Bättre sent än aldrig!
 
Ha en härlig fredag, det tänkte jag ha!
 
Kram
Personligt | |
#1 - - Sarasdiary:

Men Snygging! Vad roligt med bild på dig :-)
Men var det inte du som fick en supersöt son för några månader sedan? Syns inte!

Bloggen har blivit superfin! Så kul med uppdates. Dock har jag hamnat lite på latsidan ny när Johan har semester.

Många kramar! <3

#2 - - Caroline:

Det där såg ju inte helt fel ut! Älska solen :)

#3 - - Anna:

Snygging!

#4 - - Sara:

Det såg härligt ut :)

#5 - - Liw:

det där såg ju inte helt fel ut :)

#6 - - Carolina:

Hej Camilla! Hoppas att ni mår bra i sommarvärmen. Och att ni hade en fin semester i Gbg. Kommer självklart följa din nya blogg och ser fram emot alla fina & inspirerande inlägg om inredning & familjelivet! Många kramar till er från oss

#7 - - Katja:

Äntligen har jag hittat hit! Länken på din gamla verkar inte ha funkat på min Mac, men nu så...
Vad fin din nya blogg är. Ska bli spännande att se vilken form den tar framöver. Ha en skön söndag! Kram, Katja

#8 - - Julia:

Såg inte helt fel ut ;)

Kraam

#9 - - Linda:

Vad fin din nya blogg blir!
Kram Linda

#10 - - Karin:

Det där såg inte lite härligt ut:)

#11 - - Therese:

Underbart det ser ut! Jag satt i en sån säck ute på Sandhamn, måste nog skriva upp en sån på önskelistan till nästa sommar. Hoppas ni har det bra annars!? kram

Upp