Fredagsliljor

Färska blommor hör helgen till och denna gång blev det vita liljor i hög vas på vardagsrumsbordet. 
 
Nystädat, tända ljus och en godisskål fylld till bredden, fredagsmyset kan börja! Ikväll kommer Niclas bror Alex och hans Sara Li hit och sover över så just nu går tvättmaskinen på högvarv med sängkläder. Älskar doften av nytvättat!
 
Imorgon kommer ett helt gäng med härliga tjejer hit på fest. Det ska bli så himla kul att träffa alla! Måste bege mig till bolaget för att handla något gott att skåla i. Hmm..
 
Passar på att önska er alla en trevlig helg!
 
Stor kram
Personligt | |
#1 - - Pauline:

Å det låter som en helt fantastisk helg, kan nog inte bli annat än toppen =)

Kramar

#2 - - Elins blogg:

Såå fint! Låter som att du har en perfekt helg framför dig, härligt!

Kramar

#3 - - Fia:

Härliga liljor =) här blev det också en bukett med just liljor=)
Nuuu har jag hittat Hogbrings!! Skall besökas snarast!!
Hoppas din helt blir fantastisk =)

Kram Fia

#4 - - Jeanette- Precis köpt radhus♥:

så vacker med liljor! :)

#5 - - Karin O:

Vad fint! Och vilken fin kudde jag skymtar där bakom
Trevlig decemberhelg!:)

#6 - - M:

Vart har du köpt den svarta kudden med renar?

#7 - - Karin:

Det låter som en mysig helg.

Fin första Advent!

#8 - - jenny - mammaliv i nashville:

När jag var liten ville jag sova i tvättstugan då jag älskade lukten av tvätt så mycket ;) haha!

Hoppas ni får en supermysig helg! <3

#9 - - Therese:

Härligt med färska blommor det livar alltid upp på ett fint sätt. Hoppas ni njuter av helgen. kram

Upp