Ellen och Hårkontroll från Baltex

Idag kom dessa fina produkter med posten. Ellen® är en probiotisk tampong, speciellt utvecklad för att bibehålla den naturliga underlivsfloran samt att hjälpa kroppen att behålla den rätta pH-balansen i underlivet. 
 
Hårkontroll är ett kosttilskott speciellt framtaget för hår och naglars välbefinnande. Att känna glädje över sitt hår är viktigt för de flesta av oss, och att vårda sitt hår från både insidan och utsidan är något alla kan göra. 
 
Vill någon av er läsare få detta kit hem i brevlådan? Lämna en kommentar och svara på när Baltex grundades. Du hittar svaret här Jag drar tre vinnare på måndag!
Tävlingar | |
#1 - - Therése:

Baltex grundades 1990:-)

#2 - - Jeanette- Precis köpt radhus♥:

Baltex grundades 1990 :)

#3 - - Jeanette- Precis köpt radhus♥:

Ja jag älskar doftljus! Underbar stämning av det tycker jag.

Tack så hemskt mycket. vad kul att du tycker de!
hihi..
Kramis

#4 - - Lisa:

Är så nöjd med den :) ville ha en jätte stor och letade länge så hittade jag äntligen denna.

Ha en fin fin dag!

Kram

#5 - - Jeanette:

Oh jag vill prova ellen, hört att de ska vara bra men jag har aldrig förmått mig att testa dem.

Detta är min chans ;-)

Baltex bildades 1990..

Håller tummarna!

#6 - - Sanna:

Baltex bildades 1990.

Nu när kylan och det hårda vädret kommer skulle jag verkligen behöva all hjälp jag kan få för mitt hår!

Puss!

#7 - - Caroline:

Oh, de där har jag tänkt köpa men inte fått tummarna loss. Baltex grundades 1990.

#8 - - LouiseB:

Jag är gärna med och tävlar!
Baltex bildades år 1990.

#9 - - Carina:

Oh mitt välbefinnande skulle verkligen ha hjälp av detta kit :) !
Baltex grundades 1990.

Trevlig helg!

#10 - - Anna S:

Testar gärna! Svar: 1990!

#11 - - Paulinn:

Åh det här är två produkterna skulle jag vilja testa! Hört att de ska vara riktigt bra! :)

#12 - - Paulinn:

Åh det här är två produkterna skulle jag vilja testa! Hört att de ska vara riktigt bra! :)
Svaret är: 1990

#13 - - Kajsa:

Ett tips: bästa uppfinningen ever är menskoppen!
www.menskoppen.se
SÅ mycket bättre än alla tamponger! Kram :)

#14 - - Anonym:

Fakta om Ellen! Användningen av probiotika särskiljer produkten från vanliga tamponger och ellen® är speciellt utvecklad för att bibehålla den naturliga underlivsfloran samt att hjälpa kroppen att behålla den rätta pH-balansen i underlivet. Bakterierna fungerar både skyddande och återställande då de är självreglerande. En viktig del i Ellens marknadskommunikation är att det är själva probiotikan bolaget säljer – tampongen följer med på köpet och är helt enkelt ett effektivt doseringsverktyg. Det är därför också viktigt att förstå att jämförbara produkter är övriga produkter som hjälper kvinnor att återställa balansen och bibehålla ett friskt underliv.

#15 - - Cicci:

Åh, har ALLTID velat testa dem!!! Vore ju super duper kul att äntligen få se om de är så bra som jag hört. Svaret är: 1990.

Upp