Oslo helg

En tavla har hittat upp från källaren. Så jobbigt var det, inte en dag för tidigt.
 
Sitter just nu hemma hos goda vänner i Oslo och har det gott! Viner, ost och kex i härligt umgänge. Grabbarna lagar just nu mat i köket och Elton sover sedan länge. Bra kväll!
 
Hoppas du har en fin fredag! Återkommer söndag!
Personligt | |
#1 - - Emma:

Snyggt! Hoppas du får en trevlig helg i Oslo!! Vilken vacker hortensia! Vad är ditt knep för att få den att överleva?! Jag vet inte hur många jag tagit död på! :) Kramar Emma

Svar: Tack Emma! jag vattnar lite men ofta så att dom aldrig torkar ut. Var och varannan dag, blommorna har faktiskt hållit sig fina i flera veckor nu. Jag har själv tagit död på några stycken innan men nu vågade jag mig på dom igen. Så vackra!
Ha en fin kväll! Kramar
Camilla

#2 - - Design Concept - by Linda:

Källar/förråds-fynd är aldrig fel;)
Hoppas ni får en fin helg i Oslo.

Kramar Linda

#3 - - Dinka:

Kikar in..hoppas ni har haft en bra helg i Oslo.

Kram!

Upp