Min dukning

 
 
Om ni gillar min dukning lägg gärna er röst på mitt tävlingsbidrag nr 8 HÄR!
 
Hej friends!
 
Blev så himla glad idag när jag fick se att mitt bidrag tävlar vidare i "era mest inspirerande dukningar" på Starwomans blogg. Jag, tillsammans med 11 andra dukningar tävlar om den populära Dagg-vasen från Svenskt Tenn fylld med en massa tuggummin från Extra. Min drömvas! ♥
 
Som det ser ut behöver jag alla röster jag kan få och skulle såklart bli jätte glad om du ville rösta på just min dukning nummer 8!
 
Puss och stort tack till er som redan röstat!
 
Update: TACK för era röster! Jag hamnade på en andra plats, inte så illa pinkat. 
Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - Malin:

Så fint du dukat! Måste man vara medlem för att rösta? Synd att dem tog den nedersta bilden där man inte ser hela dukningen kan jag tycka!

Lycka till!

Kram

Svar: Tack Malin! Jag tror man måste vara medlem men det blir man lätt om du vill det.. :) Jo jag håller med dig lite faktiskt!
Tusen tack!

Kram
Camilla

#2 - - alma:

jättefint verkligen!

Svar: Tack Alma!
Camilla

#3 - - sandra:

jättefint :D

Svar: Tack snälla!
Camilla

#4 - - Lisa:

Så vackert! Duktig du är :)

Sv, Ja det är en lång kille vi har! Varken jag eller Daniel är långa, hehe..
Ja tänk att lilla Elton ska bli storebror, så skoj.

Kram på er

Svar: Tack så mycket!
Kraam tillbaka!
Camilla

#5 - - jenny - mammaliv i nashville:

Så fint! Det ska jag rösta på omedelbums! <3

Svar: Tack snälla! Vad glad jag blir!! <3
Camilla

#6 - - Cicci:

Uppdraget utfört! Håller tummarna att du vinner.

Kramar

Svar: Massa tack! Tror inte ens jag är topp tre men man kan ju alltid hoppas! :)
Kramar
Camilla

#7 - - Karin O:

Verkligen jättefin!

#8 - - Anonym:

Har röstat på dig!

#9 - - Pauline:

Jag håller alla mina tummar och tår för att du ska vinna =) kram

Svar: Å tack! Blir så glad för alla som röstat! <3
Camilla

#10 - - sussu:

Röstade igår och man behövde inte va medlem :):) pussssss håller tummar o tår och allt som går att hålla ;)

#11 - - Kaffehörnan:

Grattis

#12 - - juliajensen.se:

Måste bara fråga, vart hittar man sådant porslin?!
Guda fint!!

Svar: Tack! Märket är från Matues och säljs på bl.a lannamobler.se (fraktfritt)
Camilla

#13 - - Josefine Anerland:

Gud så fint!

Svar: Taack!
Camilla

#14 - - paulina:

åh vad fint! ska rösta på dig :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir!
Camilla

#15 - - Jeanette - En mammas vardag:

Jättefint:)

Svar: Tack snälla!
Camilla

#16 - - KMstyle:

jag fick dom stora tallrikarna i present och jag älskar dom!:)

Svar: Så fina! :)
Camilla

#17 - - maria:

Vackert värre
Trevlig helg Maria

Svar: Tack snälla!Detsamma till dig! :)
Camilla

#18 - - Therese:

Så fint! Hoppas du vinner! Kan tyvärr inte rösta på dig då jag inte kan kommentera där. Har problem med lösenordet. Önskar dig en fin helg! kram Therese

Svar: Tack! Jag har också problem med inloggningen där men man ska kunna rösta utan att logga in med lösen. :) Detsamma till dig! Skönt med fredag..
Kramar
Camilla

#19 - - Kaffehörnan:

Vad snyggt du dukat

Svar: Tack snälla!
Camilla

Upp