Trevligt i postfacket

Alltid trevligt när en härlig tidning dimper ner i lådan. Just nu prenumenerar jag på Elle mat & vin, mama och Vårt nya hus som jag fick en årsprenumeration av när vi var med i ett av numren i vintras. Kul! 
 
Tycker oftast att Elle mat & vin lyckas inspirera med fina bilder och bra recept. I detta nummer frestas jag av hemgjord pistage och mintglass. Hur gott låter inte det? Måste testas!
 
Idag var jag ner på stan för att fixa present till svärmor som fyller 60 år i helgen. Jag passade även på att besöka frissan för att klippa några välbehövliga centimeter. Så skönt! Fick frågan vad jag har gjort med mitt hår eftersom det blivit så tunt. Vet inte om det är mina graviditeter som spelat in? Fick tips om att börja äta Hårkontroll som jag faktiskt glömt av att jag har i skåpet.
 
Nu: Äntligen hemma och en påse Kina snacks. Yum!
 
Trevlig kväll!
 
Puss
Personligt | |
#1 - - Lisa:

Tack för din gulliga kommentar :) Vad glad jag blir! Ni har det lika hemtrevligt och fint.

Alltid lika trevligt med en ny tidning och kina snacks, mums säger jag!

Kram

#2 - - Pauline:

Mitt hår har också blivit mycket tunnare och sämre efter graviditet och förlossning så jag skulle behöva äta dessa tabletter jag också.

Kram

#3 - - Amanda:

Så skönt med ett frisörbesök!:-)

#4 - - Anonym:

Åhh jag känner igen mig! Håret gick av och blev tunt och trist. Åt också vitaminer för just det och det hjälpte faktiskt.

Kram Linda

Svar: Ja nu måste jag börja med det! Skönt att det hjälpte för dig!
Kram
Camilla

Upp