Cross pläd



Den där julklappen från oss själva till oss själva var alltså pläden från Pia Wallén. Jag har under flera år suktat efter Crux-pläden men tycker att uppföljaren Cross är minst lika fin och passar min plånbok betydligt bättre. Funderar på den grå barnfilten till någon av pojkarnas rum.
 
Det blev visst ett litet juluppehåll. Har njutit av en riktigt mysig julhelg tillsammans med familjen.
Nu är det inte många dagar kvar på 2013. Tänk att jag trodde 2012 skulle vara svårslaget. 2013 visade sig bli minst lika bra. Vi har nu två fina och friska killar i vår familj och jag känner mig otroligt privilegierad. Är väldigt nöjd med året i helhet och ser fram emot vad 2014 har att erbjuda.
 
Nu är julen är så gott som bortrensad här hemma, även om den varit väldigt sparsam. Hur gör ni?
 
God fortsättning allesammans!
Hemma hos oss | |
#1 - - anna m ludde o magen:

Hej! Följde dig jämt innan, men så försvann mina favoriter och hittade nyss hit igen. Vad kul, och ett till barn har du också. 💖 God fortsättning, och nu är du lagd som favorit igen!

Svar: Hej Anna! Så himla glad jag blev av din kommentar! Välkommen tillbaka! :)
God fortsättning till dig också! Kraam
Camilla

#2 - - Pauline, mamma till två små:

Jag har plockat bort lite tomtar i dag men granen vill jag ha kvar ett tag till. Den lyser upp så mysigt i mörkret tycker jag =)

kram på er

#3 - - Elma:

Imorgon ryker allt, inkl granen. Kanske behåller adventsstakarna i fönstret någon dag till :-)
Fin pläd, förresten. Skulle göra sig fin fin hemma hos oss. Kanske ska unna mig en sån jag också, kramar

Svar: Skönt att rensa bort! Jag njuter hellre av det innan jul för att rensa bort innan det nya året.
Tack! Gillar den verkligen och den skulle passa jätte bra i ert fina fem.

Kramar
Camilla

#4 - - Tess:

Bra köp där! Jag suktar också efter den, det kanske blir ett köp för oss med men det beror på hur vi kommer göra om i sovrummet. Tills det är bestämt blir det inte några köp. Stor kram och god fortsättning!

Svar: Tack! Är så nöjd med den nu när den kommit på plats, efter ett par års tänkande. Bra det för då vet jag att det inte blev ett dåligt impulsköp. ;) Tror den skulle göra sig alldeles utmärkt hos er också!
Tack detsamma fina! Kramar
Camilla

#5 - - Sofia:

God fortsättning!
Här finns det i princip ingen jul att plocka bort..har bara haft mossa och hyacinter som "pynt" i år.. Däremot så blir det storstädning idag! Och så längtar vi lite till våren! :)

Svar: Härligt med storstädning! Jag hade själv inte så mycket julpynt. Julblommorna får självklart stå kvar till de nickar. :) Samma här!
Kraam
Camilla

#6 - - Katja :

God fortsättning!
Jag hann inte ta fram ett enda julpynt i år, men jag känner heller inte att jag saknat det. Det är kul att ta fram och göra fint, men det är fullständigt avskyvärt att plocka undan några veckor senare.
Ha en fortsatt skön helg! Kram

Svar: Tack detsamma!
Ja då känns det skönt att inte ha för mycket. Nu vill man ju genast plocka in våren.

Fin kväll till dig! Kramar
Camilla

#7 - - Linnéasgoodiebag:

Cross pläden är en favorit här hemma med och den grå barnpläden har jag också tänkt köpa till min lilla Selma:) Kram Linnéa

Upp