Dagens tips

 
 
 
Grytset La Cocotte från franska Staub, i färgen vit säljs nu till paketerbjudande på Frapp.se! I paketet ingår en stor oval gryta och två mindre runda grytor för 1499 kr. (Ord pris 2899 kr) Dagens tips till den matglade alltså..
 
Hade det inte varit för att vi har en stor och åtta små grytor från Le Creuset hade jag slagit till på detta erbjudande direkt till Niclas kommande födelsedag. 
 
Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med en hosta och snuva som aldrig ger sig. Är så less på detta! Har provat med allt men nu blir det hostmedicin, vitaminer och vila för hela slanten..
 
 
Fin vecka!
Inredning | |
#1 - - Magda- mamma till Noah:

Hej!

Jättefina, vilket bra tips! Och då skall du få ett tips tillbaka. Minns att du var ute efter marmorbrickor i ett tidigare inlägg. Marmor är såå fint och jag har googlat lite och hittat fina och mkt prisvärda varianter på sidan Lykka.se, sök på tex marmor. Kanske kan det vara något? :) Funderar själv på en...

Krya på dig!!

Kram magda

Svar: Visst är dom! Finns på Cervera i fler färger att spana in! Ja det stämmer. Ska genast kika in där! Tack snälla för tipset! :)
Tack Magda!

Kramar
Camilla

#2 - - Jenny - Mammaliv i Nashville :

Kanonpris!! Jag måste köpa på mig fler le creuset altså. Inte trodde jag att olika grytor var olika bra för ett par år sedan ;)
Och fina är dom!

Hoppas ni får en fin vecka vännen!

Svar: Visst är dom fina och toppenbra! Ännu bättre att dom håller huur länge som helst!
Tack detsamma till er!

Kramar
Camilla

#3 - - Victoria:

Krya på dig! Här hemma är vi alla sjuka, lillan verkar ha klarat sig bäst hittills som tur är ;)

Svar: Tack snälla!
Så trist att vara sjuk! Hoppas ni kryar på er fort! Vilken tur, man är ju så mycket hellre sjuk själv.

Kram
Camilla

#4 - - Sofie:

Tack för tipset! Vi har ugnsformarna och jag älskar dom. Alla tre storlekarna är i perfekt mått både när det gäller matlagningen och att få in dem i ugnen :)!

Du undrade vart vi bor, vi bor i Växjö. En bra bit från er om jag uppfattat det rätt ;).... ?! Tänkte höra med dig om en fråga, jag mailar frågan till dig om det är okej?

Skickar soliga hälsningar till dig! Kramar

Svar: Dom är super!
Ja det är en bra bit ifrån oss i Eskilstuna! :) Stort grattis till husköpet! Har precis svarat på ditt mail. Hoppas det var till någon hjälp!

Tusen tack, detsamma till dig!! Kramar
Camilla

#5 - - Therese:

De är ju så snygga, går och suktar efter dessa varje gång jag går förbi Cervera vilket är några gånger i veckan. Mannen skulle dock bli tokig om jag köpte så dyra grejer till köket :) men jag fick i alla fall ett stort vitt 3-våningars Jellybean fat då vi samlat poäng via kortköp :) så det var gratis. Hoppas ni mår bra! kram

Upp