Kuddjakt

Jag har kärat ner mig lite i denna kudde från Missoni. Två till soffan tack!
Eller ska man våga sig på en kudde i ceriest från Svenskt Tenn. Jag är ute efter något som bryter av som ni märker. Om det ska bli i mönster eller i en stark färg.. det är frågan?!
 
Inredning | |
#1 - - Stämningsfullt:

Eller båda? ;) Ursnygga båda två!

Svar: Tanken har ju slagit mig.. Men plånboken är inte lika övertygad.. Får fundera lite.. ;)
Kram
Camilla

#2 - - Anonym:

Superfina, härliga färgklickar:) Snyggt i en neutralbeige eller vit/grå soffa!

Svar: Visst är det! Vår soffa är ljusgrå. Tycker det är fint med rosa toner.
Camilla

#3 - - sofia:

Jag hejjar på Missonin. Var har du hittat den fina färgkombon? Sååå fin. Till & börja med liksom. Sen kan du fylla på med Svenskt Tenn kuddar.

Btw- blev så avis när du skrev att du satt i en bil 20 ggr & sen tog körkort. Du förstår jag håller på att ta körkort för fullt just nu. I hemlighet typ. 33 år gammal inte så jättekul att sitta & känna sig som en barnunge.

Jag har tagit 20 lektioner & inte fått köra snabbare än 50. Min körskolelärare tror jag behöver typ 50 lektioner. Kul. Jättekul.

Men nu ska jag börja köra med Jonas också. Wish me luck!

Kram S

Svar: Ja gillar färgkombon. Sökte bilder på Google, den heter KEW. Inte dom dyraste av Missonikuddarna så det är ju bra iaf. :)
Haha! Jaa.. jag kan väl säga att jag hade en jäkla tur på uppkörningen. Var helt lugn om bombsäker på att jag INTE skulle klara det. (Bokade en tid mitt i sommaren när det var fullt av tider för att chansa och slippa vänta 2 månader på en ny tid) Var så nervös i början när jag körde helt själv. Folk som åkte med mig var livrädda. Haha! Säkert en trafikfara också.. Min bonusmamma var 40 när hon tog körkort så.

Kör en massa med Jonas nu och boka in någon lektion mot slutet. Ge inte upp bara, du kommer fixa det där! Jag hejar på dig!

Kram
Camilla

#4 - - Anna - Starwoman:

Superfina båda två kuddarna! Själv har jag kärat ner mig i en annan variant från Missoni, men måste hejda mina inköp nu om vi ska köpa ny bostad och flytta ;-)

KRAMAR!!!


Svar: Ja jag blir så sugen men måste överväga ordentligt.. mycket pengar trots allt! Ja vilken spännande tid ni har framför er! Håller tummarna för en bra försäljning.
Kramar
Camilla

#5 - - ellie:

Är också ute på kuddjakt. Men tror det blir att köpa tyg och fixa själv :)

Svar: Åh vad härligt att kunna fixa själv!
Camilla

#6 - - Jenny - mammaliv i Nashville :

Jag älskar verkligen missonikuddar! Så min röst faller på två sådana :)
Så knäppt hur dyra dom är i Sverige dock? Här är det nästan halva priset!

Trevlig helg vännen! ❤❤

Svar: Såå fina! Är så sugen på två men huaa så mycket pengar det blir! Va är det så mycket billigare där? Vilken lyx.. Vet du någon butik på nätet, kanske ingen som fraktar till Sverige?
Tack detsamma!! <3

Kramar
Camilla

#7 - - Therese:

Vad är det för fel, varför är man alltid på jakt efter nya kuddar? Min man undrar jämt det :) tycker dessa var fina hoppas du kan köpa båda. Ska lägga dem på minnet tills det är dags att inreda hos oss, nån ny kudde måste jag ju ha :) Trevlig helg! kramar

Svar: Haha! Man byter efter säsong.. ;) Nu var det faktiskt ett tag sedan jag köpte några dyrare kuddar. Men då vill man gärna ha några som man inte ledsnar på heller.
Kuddar gör ju såå mycket!

Tack detsamma!

Kramar
Camilla

#8 - - Jeanette- Precis köpt ett radhus <3:

Den översta var ju riktigt läcker :D

Svar: Ellerhur! :)
Camilla

#9 - - Magda:

Kudden från svenskt tenn är ju såå fin och grått och cerise är en supersnygg kombo! Blir snyggt oavsett :)

Trevlig kväll!
Kram Magda

Svar: Ja! Svårt val.. Gärna två Missoni och den från Svenskt Tenn.. Om de ändå vore gratis! ;)
Tack detsamma!
Kramar
Camilla

#10 - - jenny - mammaliv i nashville:

Dom kostar ca 800 - 1000 här. I Sverige ca 1500?
Jag skulle kunna skicka till dig utan problem om du står för frakten ;)
KRAM!

#11 - - Miss Tess:

Fina kuddar båda två! Och kul med något som bryter av. Hör blir det mest "hållbart bastänk" just nu men helt ok det också;)

Kram

Svar: Visst är det! Ja, jag är ju inte så mycket för en massa färg. Men något litet som en kudde kanske man skulle våga sig på. Måste tänka till några ggr extra så man inte ledsnar.. ;) Kram
Camilla

#12 - - Cicci:

Jag älskar den rosa Svensk Tenn-kudden. Har tittat på den flera ggr. Såå underbart snygg!

Synd att de är "rätt" dyra, annars hade du kanske kunnat köpa båda två.

Kramar


Svar: Den är så fin! Har spanat på den tidigare i en annan rosa nyans som inte verkar finnas längre? Ja precis! Får fundera ordentligt nu.. :)
Kramar
Camilla

#13 - - paulina:

love it! speciellt den rosa.

Upp