Inspiration till mina cupcakes

 
Linda Lomelinos påsktårta kommer att inspirera till mina cupcakes imorgon. Bilder lånde från Amelia.se
 
Ingredienser och formar har inhandlats till morgondagens bak som blir Citroncupcakes med cream cheese frosting. Jag hoppas det blir så bra som jag tänker mig.
 
Ledigheten har börjat! Så skönt med långhelger när man får vara lediga, lata dagar tillsammans med familj och vänner. Jag börjar faktiskt känna våren på riktigt nu när snön sakta men säkert smälter bort. Hoppas ni får en riktigt fin påsk hur ni än väljer att spendera den! 
 
Glad påsk!
 
Kramar
Personligt | |
#1 - - Frida:

De kommer garanterat bli super goda ;) Hoppas ni får en fin påskhelg! Kram

Svar: Det blev dom! :) Men mäktiga.. Tack detsamma!! Kraam
Camilla

#2 - - Sofia:

Det finns så många som är duktiga på bakning (haha, höll på att bli "nakning") och att fotografera det! Allt ser så gott ut.

Påsarna är superfina, jag älskar dem!

Glad påsk!

Svar: Haha! Ja jag är nog inte lika duktig på finliret och bra bilder men smaken brukar det inte bli något fel på! ;)
Ja dom ska jag ta mig en funderare på!!

Tack detsamma!!
Camilla

#3 - - Lisa:

Åh de ser ljuvliga ut :)

Glad påsk söta Elton och Camilla!

KRAM

Svar: Glad Påsk på er! <3
Camilla

#4 - - Johanna:

Ser otroligt gott ut! Ja, nu tror jag minsann att våren är på G men var -6 imorse så den är nog inte här på riktigt före om några veckor. Men att det är sol tackar man för! :-)

Ha en riktigt fin påsk du med!

Svar: Ja riktigt skönt när solen är framme! Sitter man i lä kan det vara riktigt skönt till och med. :)
Tack snälla och detsamma!!

Kram
Camilla

#5 - - Eva:

Följer dig på Instagram. Jösses va snyggt!!
Läcker blogg oxå.
Gillar!
Ha det fint
Eva

#6 - - jannice lindell:

å så gott all mat såg ut o va=)

Upp