Welcome Home

 
Tankar, idéer och tips om hur du skapar ett tidlöst och levande hem. Här får du hjälp att hitta din stil och knep 
för att skapa ett hem fyllt av harmoni! Av Leila Lindholm och Ulrika Magnusson.
 
Hej tisdag! 
 
Har precis satt mig i soffan med Leila Lindholms senaste bok "Welcome Home" som jag hade turen att vinna för några veckor sedan. Blev så glad när jag fick se att jag var en av vinnarna på Myliving.se sida. Igår fann jag mitt signerade ex i brevlådan. En bok fylld av bilder och illustrationer med inspiration från olika miljöer allt från klassisk kolonialstil till fransk romantik. Ett klapptips till den inredningsintresserade? 
 
 
Förresten! Det har blivit något vajsing med svarafunktionen på mina kommentarer, bara så att ni vet! Är så glad att ni tittar in här!
 
 
Kram
 
Personligt | |
#1 - - Pauline, mamma till två små:

Vilken härlig vinst. Själv har jag aldrig den turen att vinna någonting.

kram

#2 - - Annelie:

Vad kul! Verkar den bra? :)
Kram

#3 - - Liw - FINA LYAN:

Vilken fin vinst, tack för juklappstips!:)

#4 - - Therese:

Den boken vill jag ha ;) tack för tipset kram

#5 - - JENNYH - Mammablogg:

Var den boken bra? Något att rekommendera? :)

Svar: Ja det tycker jag!! :)
Camilla

Upp