Silver

 
En torkad hortensia och de små små ljusstakarna.. 
 
 
I silver från Svenskt Tenn. Fina i all sin enkelhet tycker jag. Du hittar dom här för 100 kr styck. Finns även i mässing!
 
24 oktober. Bara två månader kvar till jul! Har redan börjat fnula på en önskelista, och den börjar bli rätt lång nu. Tomten, jag önskar mig två stycken "Kulan" ljusstakar och "Vänskapsknuten" i silver. Om tomten skulle få för sig att fläska på ordentligt i år. Önska kostar ingenting. En vacker dag kanske de blir mina.. 
 
Inredning | |
#1 - - Anna:

Hoppas tomten fläskar på ordentligt! Hahaha :) Söta ljusstakar!

#2 - - Cicci:

Härlig önskelista. Man får ju alltid önska sig! Överst på min önskelista hittar man också en Vänskapsknuten. Så underbart fin och klassisk.

Läste om din farmor! Tänker på dig!

#3 - - Sofie:

Likadan önskelista här :)! + En massa till :).

Den där listan blir lixom aldrig mindre ;) (eller billig!)

Kramar från mig

#4 - - Tess:

Så fint! Jag ångar mig lite att jag inte köpte de ljushållarna sist jag var i butiken men de finns ju kvar nästa gång. Önskar dig en härlig fredag kramar

#5 - - Lisa:

Alltid lika fina bilder :)

Trevlig fredag söta Camilla!

Kram

#6 - - Magda:

Så fina i all sin enkelhet de ljusstakarna!

Jag skulle också vilja ha ljusstaken Kulan i silver. Det är tusan också att man inte vill ha den i mässing, nåågot mer överkomligt pris... ;)

Trevlig lördagskväll Camilla!!

Kram Magda

Svar: Visst är dom! :) Jaa så typiskt att det ska vara så! Tycker det är fint med mässing också men silver är alltid silver för mig om man ska kosta på så. Får köpa en i taget.. :P

Tackar detsamma till dig!

Kramar
Camilla

#7 - - Lina:

Hej! Tack för en superfin och inspirerande blogg. Tänkte bara höra vad ni har för stoppning i eran howardsoffa. Vi är på gång att köpa en ny och velar om vi ska köpa med dunstoppning eller ej. Är ni nöjda med eran soffa?:) Med vänlig hälsning, Lina

Svar: Tack snälla för din fina kommentar, vad kul att du tycker!Vi har dunstoppning, tycker det var skönast! Jo men det är vi, det man får tänka på är att puffa till kuddarna då och då för att hålla formen. Lycka till!

Kram
Camilla

Upp