Mitt senaste köp

Ännu en tavla har flyttat in och jag är så glad i denna litografi från Lisa Rinnevuo. Just nu testar jag den på olika platser men jag tror att den kanske får sin plats ovanför vår säng.. Sängkläderna har ni sett förut och de kommer från Åhléns ekologiska serie Vide. Stort gilla på dom!
 
Passar på att tacka allra ödmjukast för alla grattishälsningar här inne, på facebook och Instagram. ♥ Det blev visst ett litet ofrivilligt blogguppehåll här. Ska se vad ni haft för er sen blir det en tidig säng här. Ögonen går i kors.. Gäsp!
 
Hoppas ni alla får en fin start på veckan!
 
Kram
Personligt | |
#1 - - Fredrika:

Den är jättefin och passar perfekt i ert sovrum. De där sängkläderna ska jag spana in nästa gång jag är på Åhlens.
Ett blogguppehåll är inte så konstigt när man har kommit hem med en söt liten Nils och dessutom har hans storebror hemma som man vill rå om:)

Kram på dig och hoppas allt går bra!
Fredrika

Svar: Tack! Ja nu måste den nästan spikas upp. Tråkigt att ha den ståendes på golvet. :) Kan absolut rekommendera sängkläderna. Blev kär i dom när jag såg dom hos en vän.

Tack snälla! Kramar tillbaka!
Camilla

#2 - - Pauline:

Klart att det blir ett lite blogguppehåll när man precis har kommit hem med en liten sötnos. Han är så himla fin och ett väldigt fint namn har han fått.

kram på er

Svar: Ja det blir nog bättre sen! Nu har både Elton och Nicke varit sjuka.. :( Tack snälla du!!

Kraam
Camilla

#3 - - Lisa:

Tavlan är verkligen ursöt!

Hoppas att ni njuter i bebisbubblan <3

KRAM

Svar: Tack! Har länge velat ha den! :)
Det gör vi! Kramar
Camilla

#4 - - Anonym:

vilken söt!

#5 - - Elins blogg:

Vilken söt tavla! Jag är också så, flyttar runt på saker och känner efter ett tag innan jag kan bestämma mig haha, men är nog mer velig än dig.

Hoppas du har en mysig kväll. Kram

Svar: Tack! Haha ja så man håller på.. :) Är inte säker på om det är så, här flyttar tavlor fortfarande runt. ;)
Detsamma till dig Elin! Kram
Camilla

Upp