Bästa chokladbollarna

 
 
Chokladbollar kan liva upp vilken grå och regning dag som helst. Perfekt att ha i frysen när chokladsuget smyger sig på. Vilket det har en tendens att kunna göra rätt ofta. Receptet? Per Morbers of course. Bästa, bästa!
 
Bilden är från igår när jag och Elton svängde ihop en liten sats med chokladbollar. Pärlsocker all over the place men en mysig stund, det hade vi allt. Det kommer ut så mycket ord och funderingar från vår lilla tvååring och det slår mig hur fort tiden går. Vår kloka lilla skatt.
Personligt | |
#1 - - Madeleine:

Hans recept brukar jag oxå använda! Gott, gott!

#2 - - mamma till william och wilma :

Mums vad gott..På fredag blir det såna godingar för mig med :)

Svar: Så gott så! :)
Camilla

#3 - - Linn:

Ännu en gång! Varför bor inte jag där du bor?!😂
Tack för tipset på ml väskan, gillade modellen SÅ Mkt! Kram

Svar: Ja så typiskt! :( Så lite! Hoppas du blir lika nöjd med din som jag är med min. Kram kram
Camilla

#4 - - Linn:

Ännu en gång! Varför bor inte jag där du bor?!😂
Tack för tipset på ml väskan, gillade modellen SÅ Mkt! Kram

#5 - - Rebecca:

MUMS!

Upp