Grindar, check!

 
 
Så, nu är grindarna på plats och barnen i säkerhet på tomten. Stolparna ska målas och kläs in i plåt så dom blir högre än grindarna. Blir nog bra när det är klart!
 
Puh! Skönt att kunna slappna av utan att behöva oroa sig för att Elton rymmer. Niclas vill givetvis ha en motor på grindarna men det får bli en senare prioritering...
 
Det var en liten uppdatering på vad som händer på hus och renoveringsfronten just nu. Men snart kommer det nog hända större grejer i vårt lilla casa.
 
 
Kram
 
Huset | |
#1 - - Marita:

Åhhh nu blir jag ju så nyfiken på vad som ska hända 😀 ja ja den som väntar på nåt gott 😀 ha en fin dag söta du❤️

#2 - - Sofia :

Fint! Och ger inspiration till oss som också ska få upp grindar någon gång.... Och den där sista meningen gör mig allt nyfiken :)

#3 - - Maria:

Jättefint! Nu blir jag jättenyfiken på vad ni ska göra där hemma. Spännande att se och hoppas vi inte behöver vänta allt för länge med att få se vad det är för planer ni har.

#4 - - Anna S:

Riktigt snyggt! Vilken cliffhanger. Skit nyfiken! :-)

#5 - - Pauline, gravid med lillebror till Nova:

Va fint det blev och skönt att kunna känna sig säker så inte barnen springer i väg.

Är det utbyggnaden utav huset ni ska börja med snart? :)
Kram kram

#6 - - Frida :

Jättefint! Duktig han är, snickarn!

Svar: Eller hur! :)
Camilla

#7 - - Sofie:

Vilka fina grindar ni fått. Tycker det är så svårt och välja om vi ska ha staket, mur eller häck runt huset... Helst hade jag haft vit putsad mur runt huset men tycker det är snyggast om huset också är putsat och vi har ännu inte bestämt hur vi ska göra med allt så vi har moment 22 här hemma, hahaha! Men om du har tips på staket/mur/häck så tar jag tacksamt emot det ;)! Har missat en massa inlägg här så jag läser ikapp... Trevlig kväll!

Svar: Tack! Det blev riktigt bra. Ser mycket mer ombonat ut nu också. :)Haha förstår det.. det är ju såå svårt och finns ju en djungel. Helst skulle man vilja få hjälp av en trädgårdsarkitet (heter det så?). Önskade jag hade massor av tips men är tyvärr rätt dålig på häckar. Men liguster och avenbok är väldigt fina och ska vara lättskött.

Trevlig kväll till dig med! Snart har du ett till inlägg att läsa.. ;)

Många kramar
Camilla

Upp