Hemmalördag

 
 
Vår i en kruka. Blomman med det lite mindre fina namnet, ranunkel.
 
En lördag hemma och jag älskart. Njuter av lite tid för mig själv, en Dr Pepper och en påse chips inom en armlängds avstånd. Har precis haft ett par samtal med människor jag tycker mycket om. Tack för att ni är ni! 
 
Vill även passa på att tacka er som följer mig här och på Insta. Så många fina människor man faktiskt har fått kontakt med via nätet. När jag skrev att det var tråkigt att laga mat åt sig själv på min Instagram landade ett recept i inkorgen från goa Marita. Människors omtanke, alltså. Så himla fint.
 
 
Imorgon är det söndag igen och Niclas kommer hem. Vad skönt det är att få sakna ändå. 
 
Personligt | |
#1 - - Marita:

Söta goa Camilla ! Hoppas att Sinkadusen smakade😀 här hemma är det en favoriträtt enkelt och gott. Jag tipsade dig på Insta ang. fina kuddar och plädar på Netto utav alla 😊 ha en härlig Söndag med man och dina fina killar ❤️

Svar: Jätte tack!! Ska göra den ikväll faktiskt. Låter som en rätt helt i min smak så den tror jag på alla gånger! :) Tack för ditt tips om Netto också. Har sett att många gör fina fynd därifrån.

Detsamma till dig! Kraam
Camilla

#2 - - Linn:

Fina Camilla! Tack för att vi får följa dig och dina fina bilder! Inredning och familj, vardag, lovely!
Tycker att det är trevligt med nätet så sätt!
Vi får se om det blir en MK väska från USA munnar svåger är där☺️ Kramis

Svar: Tack Linn för din kommentar! Vad glad jag blir! Visst är det, jättekul! :)
Åh hoppas! Perfekt att passa på där så man kan spara några slantar. Kram kram
Camilla

#3 - - Sofie:

Ett stort tack för att du öppnar upp en del av ditt liv till oss. Du inspirerar verkligen <3

Kärlek till dig!

Svar: Åh tack för fina ord! Det gjorde min dag! Kärlek tillbaka! Stor kram
Camilla

#4 - - Nannina:

Tack för att du är du fina <3

Svar: Tack för ett givande samtal! Kloka Sanna! Nuss
Camilla

Upp