Hortus mässingkruka

 
 
Jag har varit och fyndat igen! En fin Hortus mässingkruka från Svenskt Tenn. Tack snälla Emmy för att jag fick köpa den. Så roligt att vi hann ses en snabbis!
 
Jag funderar själv på att ha en liten bloppis. Har lite prylar i skåpen såsom två Nappula ljusstakar i mässing, en liten mässingkruka och poster från Therese Sennerholt. Håll utkik här eller på insta imorgon, kanske dyker det upp något mer.
 
Kram och fin 1:a april!
Hemma hos oss | |
#1 - - Carolina Öberg:

Hej!
Å snälla vad vill du ha för nappulla? Jag har spanat efter dom så länge nu. :)
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Carolina
(Superfrun på Instagram)

Svar: Hej! Jag hade tänkt mig ca 500 kr för bägge. Låter det intressant? Kram Camilla
Camilla

#2 - - Emmy:

Så fint det blev, Den passar ju perfekt hos er! Här kom den liksom aldrig till sin rätt tyvärr...

<3

Svar: Tack Emmy! Sådär är det ju med vissa prylar. Som mina ljusstakar jag nämnde här ovan, kommer säkert göra sig bättre hos sin nya ägare.. :) Kram
Camilla

#3 - - Carolina Öberg:

Är det inkl frakt? :) I så fall slår jag till. Jag har Swish så om du vill så för jag över direkt. Om du inte vill skriva här får du gärna maila mig. Tusen tack! Med vänlig hälsning, Carolina

Svar: Ink. frakt! :) Jag mailar dig snart! Kram
Camilla

#4 - - Jennyh:

Åh jättefin kruka =)

Svar: Taack!! :)
Camilla

#5 - - Lisa:

Åh!! Hojta till när postern kommer upp! Är sugen :)

Svar: Den dyker nog upp på Instagram. Följer du mig där?
Camilla

#6 - - Lisa :

Åh! Började precis följa! Älskar din stil hemma hos er! :)

Svar: Å tack! Glad jag blir! Ska leta upp dig där! :)
Camilla

Upp