Mammalunch

 
 
Idag kom Madde och hennes lilla Nils hit på lunch. Har varit så sugen på fetaostsallad de senaste dagarna så det fick det bli!
 
Härliga april! Igår lyckades jag faktiskt lura både svärmor och Jenny att Nils tagit sina första steg, vid 6 månaders ålder. Trodde aldrig jag skulle lyckas. Haha! Nog för att han varit tidig med att vända sig från mage till rygg och snart kryper så är han inte riiktigt där än, tack och lov. Blev ni lurade igår eller lurade ni någon? 
Personligt | |
#1 - - Kvartettmamman:

Så enkelt men ack så gott ♥

Svar: Eller hur! :)
Camilla

#2 - - Camillasnyahem :

Hihi, det var skoj. :) Jag såg inte ett ena aprilskämt någonstans? Ja, ICAs då men det var så uppenbart. Jobbade 11 timmar, får skylla på det (för inte kan det väl vara så att jag gick på alla skämt?). Haha!

Kram!

Svar: Jag såg några på instagram men de flesta hade tagit samma bild om att de väntade tvillingar. ICAs reklam har jag helt missat. Var det inget extra konstigt just den första så har du nog klarat dig! ;) Kram på dig
Camilla

#3 - - Sofie:

Så gott med fetaostsallad och mysigt med mammaluncher <3

Jag blev inte lurad, men många försök såg man på Facebook och instagram ;)

Men så roligt att du lyckades, det hade verkligen varit häftigt om Nils börjat gå vid 6 månaders ålder :)! Hahaha!

Kram på dig!

Svar: Det är gott nu när det börjar bli varmare. Precis lagom till lunch.
Inte jag heller men såg också dom som försökte! :) Haha jaa, det hade nästan varit lite läskigt! :)

Kramar
Camilla

#4 - - Liw - FINA LYAN:

haha bästa skämtet! =)

Svar: Haha! Världstidig på att gå. Eller vad kan rekordet ligga på? :)
Camilla

Upp