Min fina Nagel

 
Och så blev den visst min! Nagel-ljusstaken som jag haft på min önskelista. Den har nyligen börjat reproducerats och säljs på Dukatbord.se. Så glad i den! Men kanske ännu gladare att startskottet på min lilla samling blev gratis tack vare en instagramtävling. Jippi!! Tänk att jag vann.. Tack Belinda och Caroline!
 
Vacker som den är, med eller utan ljus i.
 
 
Inredning | |
#1 - - Sarasdiary - Gravid med syskon till Tilde:

Ååå vilken fin!

Vi vet inte vad det är för något. Det blir en överasskning även denna gång :-)

Svar: Så spännande!! Nära nu! :) Kram
Camilla

#2 - - Anna:

Den är så snygg!!!

Svar: Visst är den! :)
Camilla

#3 - - Lovisa:

Hej Camilla! Är så nyfiken på dina inköp från din helg i Stockholm? Vad blev det för fint? Du har en så bra smak! Älskar din blogg😊 trevlig helg!

Svar: Hej!! Ja det kan jag visa i ett inlägg! :) Å vad kul att du tycker det, tack snälla!! Detsamma till dig! Kram kram
Camilla

Upp