Mina hjärtan

 
Mammahjärtat smälter. Tänk att dom är mina, världens finaste och snällaste killar! ♥
 
 
Vilka mysiga dagar vi har haft, jag och killarna. Att det redan märks vilken glädje dom har av varandra. Visst, det blir en del tjuvnyp emellanåt men oftast kramas och busas det med många skratt. Hoppas att det håller i sig!
 
Idag kom Elton hem efter att ha spenderat lördagen hos morfar och bonusmormor. Dom hade badat i spat, lekt med grannflickan Alva och haft tacomys. Och tackat för maten gjorde han minst 10 ggr fick jag höra. Haha!
 
 
Nu är Niclas hemma igen så nu blir det lite söndagsmys innan sängen kallar..
 
 
Kram
 
Elton, Nils | |
#1 - - Sofie:

Så söta dem är tillsammans <3 och så lika tycker jag!
Ja kärleken till ens barn är obeskrivlig!

Mysigt med egen helg men tycker ändå att bästa känslan är när alla är samlade igen, då när man verkligen känner att man saknat sin familj <3 önskar er en fin vecka! Kramar

Svar: Tack snälla du! Ja det är en kärlek man aldrig upplevt innan.

Ja nu är vi samlade igen. Borta bra men hemma bäst. ;) Detsamma fina! Kramar
Camilla

#2 - - Anna:

Fin bild på dina små och så lika dem är!

#3 - - anna m ludde o filippa:

Underbara! Lyckligt lottad du är! ♥

Svar: Tack! Visst är jag, och du med! :) Stor kram
Camilla

Upp