Selma bag

 
 
Med från Stockholm fick en helsvart väska med gulddetaljer följa med hem. Modellen heter Selma och kommer från Michael Kors. Har saknat en lagom stor väska som rymmer det allra viktigaste. Jag gillar även att den går att bära på många olika sätt. Perfekt att slänga över axeln när jag tar cykeln ner på stan..
 
Några av er var nyfikna på vad som inhandlades under mitt senaste Stockholmsbesök. Det blev väskan ovan, tvål och lotion från & Other Stories och några pastelliga macarons från Ladurée.
LV-väskan som många av er vet att jag önskar mig får bli mitt nästa köp. Sedan känner jag mig rätt nöjd på väskfronten. 
 
Önskar er en fin start på veckan!
 
Kram
Personligt, Shopping | |
#1 - - Sofie:

Åh Camilla! Den är underbar!!! Vilken shoppinghelg!

Får man fråga vilken LV väska det är du tänker på? Jag har nog missat detta ;) Väsktokig som man är <3

Ha en fin måndag! Kramar

Svar: Tack! Så nöjd med den! :)

Jag vill ha Neverfull (mellan storleken) i rutmönster. Den har stått på önskelistan länge nu! Tänkte unna mig en för skattepengarna. ;)

Tack detsamma! Kramar
Camilla

#2 - - Linda:

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-ockero-kallo-knippla-ockero-kommun-gneisvagen-1-6059456

Svar: Vad är det här för tips? :P
Camilla

#3 - - Sara:

Åh den är ju så fin!! Min drömväska är också neverfull från louis vuitton.. Riktigt ha-begär!!

Svar: Tack! Visst är den! Tänkte faktiskt unna mig den för skattepengarna.. ;)
Camilla

#4 - - Frida :

Så fin! Bra val! Kan man ha för många väskor? ;)

#5 - - Linn:

mums va fin Camilla !!! 😘😘😘😘💕

Svar: Tack snälla Linn! :)
Camilla

#6 - - Victoria:

Vilken snygging!! Har missat den modellen.. verkligen skit snygg!
Min drömväska är också en Neverfull!! Tror jag ska unna mig en i 30års present nästa år :)

Svar: Tack! Jag surfade runt på nätet för ett tag sedan och fick syn på den. Tur den var lika fin i verkligheten. :) Det tycker jag du gör rätt i! Jag blir också 30 nästa år.
Kram
Camilla

#7 - - Linda:

Så himla fina!! Å praktiskt att kunna ha den hängande oxå! Vilken storlek är det på din, såg perfekt ut! Finns väl S å M osv?! Mvh Linda

Svar: Tack! Gillar den verkligen. :) Då tror jag att det är M på min. Undrar om jag inte mätte ca 35 cm.
Camilla

#8 - - Kristin:

Grymt snygg! Är sugen på en jag med, köpte också By Malene Birger väskan, fast den ljusa nyligen så nu måste jag hålla mig ett tag.;)

Vilken fin och inspirerande blogg du har, lägger till dig som favorit direkt!

Kram kristin

Svar: Haha jaa! Jag vill ju ha en LV-väska också men den får vänta lite.. Finns ju så många fina vill ha väskor nu tycker jag!
Tack, vad glad jag blir!! Kraam
Camilla

Upp