Udda stolar

 
 
Nu har ytterligare en stol tagit plats vid köksbordet. Välkommen in Eames DSW med träben! Passade på när min favoritnätbutik RUM21 hade ett litet påskerbjudande på 500 kr rabatt. Nu har vi sex sittplatser (+ 2 barnstolar). Precis som jag vill ha det.
 
Visst blev det väl bra att blanda Eames och Y-stolen? Känns lite mer levande och sittplatser kan man knappast ha för många av. Sitter redan nu och funderar på vad nästa stolsköp ska bli. Vi saknar nämligen en till vårt gamla fina skrivbord i förrådet som ska få en plats i utbyggnaden. Japp, ni gissade rätt kära läsare! Det blir sommarens lite större projekt. 
 
Stolar och lampor, alltså. Har nog en förkärlek för båda.
Hemma hos oss | |
#1 - - Sofia :

Snyggt med udda stolar! Var är bordet köpt? Det ser lagom stort ut.

Svar: Tack! Bordet är från IKEA men har tyvärr utgått ur deras sortiment.
Camilla

#2 - - Sofia :

Åh vad kul med utbyggnad! Och snyggt med stolarna. Känner igen den där besattheten av stolar och lampor, jag är likadan :). Framförallt när det kommer till lampor, oj oj, smått beroende av designerlampor tror jag :):

Svar: Ja det ska bli spännande! :)
Tack! Trivs jätte bra med blandningen. Haha jaa.. undrar varför just det är så himla kul, är som besatt. Haha!

Kraam
Camilla

#3 - - Anna S:

Grymt fint Camilla! Y-stolarna skulle jag inte tacka nej till!

Ha en fin vecka!

Svar: Tack Anna! Älskar mina y-stolar lite mer för varje dag. :) Bästa köpet!
Detsamma till dig! Kram
Camilla

#4 - - Sofie:

Snyggt med stolarna ihop! Åh härligt med utbyggnaden, berätta, berätta!!! Nyfiken juh... ;)

Kram på dig!

Svar: Tack! Jätte nöjd med dom! :) Jaa vi måste skicka in ritningarna så vi kan komma igång. Utbyggnaden blir ca 30 kvm så ingen jäätte stor förändring men det kommer ändå göra mycket för oss.
Kramar
Camilla

#5 - - Linda - Design Concept:

Supersnyggt att blanda olika stolar så där. Har själv det hemma och jag tycker det är fint med en mix:)

Vad spännande med utbyggnaden! Hoppas vi får följa bygget här?!;)
Kramar

Svar: Håller med, jätte fint! Vi är också nöjda.
Ja det ska jag absolut försöka med. Måste skicka in ritningar sen så! :)

Kram kram
Camilla

#6 - - Marita:

Det blev ju hur snyggt som helst. Jag som är lite anti när det gäller trä 😀 men jag ger med mig när jag så hur fint det blev. Så kul projekt ni har framför er. Det ska bli spännande och följa med på ett litet hörn. Ha en fin dag i ☀️💛

Svar: Tack Marita!
Haha! Förstår vad du menar men visst ser det lagom ut? Jag gillar att det blir lite varmare med trät.

Fin dag till dig med! Kram kram
Camilla

#7 - - Kaffehörnan:

Dom var snygga

#8 - - pillan:

Alltså tip top snyggt! Blev plötsligt dösugen på "trägrejjor" igen ;)

Ha det fint PIllan

Upp