Vårfint hos Svenskt Tenn

 
 
 
Att jag gillar Svenskt Tenn kommer nog inte som en överraskning. Tidlös design helt enkelt. Här kommer mina senaste favoriter som jag hittade på hemsidan. Den superfräscha kudden i färgen Aqua är ny för april 2014. Pipvasen har jag aldrig sett tidigare. Uttrycket känns modernt trots att den formgavs redan 1931. Vänta ni bara, den tror jag vi kommer se mer av!
Inredning | |
#1 - - Sofia:

Vilken fräck vas! Aldrig sett tidigare...

Svar: Visst är den! När jag tänker efter har jag säkert (borde) sett den innan men utan blommor. Nu fick man mer en rättvis bild av den.
Camilla

#2 - - Carolina:

Vasen var ju riktig snygg!!

Svar: Ja visst är den!! :)
Camilla

#3 - - Frida :

Snygga kuddar! Blir lite för dyrt när man vill ha flera bara. ☺️

Svar: Haha precis! Fanns en jättefin rosa och aprikosfärgad också. Men som sagt.. kostar ju en slant. :P
Camilla

#4 - - EMELIECATRINE:

Du har en väldigt inspirerande blogg! Älskar att följa dig på Instagram, kikar in här mellan varven också =)

Svar: Å tack snälla! Vad glad jag blir att du lämnar ett spår efter dig! :)
Camilla

#5 - - jenny - gravid & mamma i nashville:

Smart sätt att få en liten bukett att se större ut! Jag köper ofta många många buketter för att fylla ut en stor vas & det blir ju lite pengar varje vecka! Man kan ju säga att man skulle SPARA pengar genom att köpa vasen ;)

Svar: Eller hur! Men hur smart tänkte inte du där!? Haha.. Det kan jag ha som argument till ett kommande köp. ;)
Trevlig helg!
Camilla

Upp