Bloppis

 
God morgon! Är ni sugna på lite bloppis? Då kör vi! Först till kvarn gäller. Jag tar bort bilderna vart efter sakerna blivit sålda. Finns bilderna kvar finns sakerna kvar. Hämtas!
 
 
 
Muggar från Filippa K. Pris: 50 kr styck eller alla åtta för 350 kr. SÅLD!
Lampa med glasfot och vit skärm från Mio. Pris: 150 kr. SÅLD!
Ljusrosa Mateusfat med spetskant. Denna saknar en flisa (se bild) 32 cm. Pris: 100 kr. En helt felfri för 200 kr. SÅLD!
Gåstol från Babyproffsen med musik. Pris: 250 kr. SÅLD!
Oval mässingsbricka med patina och ekollonvas från Svenskt tenn. Pris: 100 kr st. SÅLD!
 
OBS! Hämtas enligt överenskommelse hos mig i Eskilstuna. Kontakt: [email protected]
 
 
 
Personligt | |
#1 - - Therese:

Hejsan ! Har du kvar ekollonvasen? :)

Svar: Hej! Jag har en som har mailat innan dig som vill att jag skickar. Kan du hämta så föredrar jag det i första hand! :)
Camilla

#2 - - Stephanie:

Hej!
svensktennfatet mässing & filippa K muggarna :)

Svar: Du vill också ha skickat va? Ställer dig i kö om personen som är före ångrar sig!
Kram
Camilla

#3 - - Marie Genschou :

Hej!

Jag köper gärna alla Filippa k muggarna.

Med vänlig hälsning,

Marie Genschou

Svar: Som jag förstod vill du att jag skickar va? Vet inte vad frakten skulle gå på. Vill helst att man hämtar men återkommer om ingen annan är intresserad så har du första tjing. Du mailade först!
Kram
Camilla

#4 - - Stephanie :

glömde skriva att jag köper ;) hihi

#5 - - Carolina:

Jag är också intresserad av ett par Filippa K muggar, jag har mailat dig! Med vänlig hälsning, Carolina

Svar: Hej! Såg ditt mail. Återkommer om dom skulle bli kvar. Har ett par stycken som vill att jag skickar alla. Ser helst att man hämtar!
Kram
Camilla

#6 - - Anonym:

Köper muggarna! Mailat!

#7 - - Emma:

Ställer mig i kö på svensktenn fatet och vasen

Svar: Ställer dig i kö och tar det i turordning. Har bilden försvunnit är dom sålda.
Kram
Camilla

#8 - - Isabell:

Hur stor är den blåa vasen? Bor i Eskilstuna och är intresserad!

Svar: Den är ca 20x20x20 cm. Messa mig om du är intresserad 0761-842234. :)
Camilla

#9 - - Karin:

Köper gärna båda mateustallrikarna om du kan skicka.

Svar: Hej Karin! Har en intressent så vi väntar och ser. Vill helst inte skicka ömtåligt gods.
Kram
Camilla

#10 - - Anonym:

Du har inte vägarna förbi Sthlm?

#11 - - Sofia k:

Hej Camilla! Jag köper gärna lampan från Mio och det rosa fatet om det finns kvar:) / Sofia k

Svar: Hej Sofia! Absolut, då är det dina! Hör av dig på 0761842234 om när du kan hämta. Kram
Camilla

#12 - - Camilla :

*dom

Upp