Elefantöra

 
 
 
Liten men ack så söt. Äntligen fick jag tag i en elefantöra, som jag har letat!
 
Har även varit på jakt efter medinilla rosenskärm. En underbart fin växt med klockliknande rosa blommor. Nu verkar jag faktiskt ha fått napp på Interflora. Dock inte i billigaste laget. Så nu undrar jag om någon med erfarenhet vet om den är lätt eller svårskött? Om den är värd sina slantar så att säga.  
 
Önskar er som tittar in en fin torsdag! Själv längtar jag extra mycket till kvällens besök på Annas Vinbar.
 
PUSS
 
 
Personligt | |
#1 - - Jessica:

Hej! Tack för en jättefin blogg! Var fick du tag i elefantörat?har letat som en galning men inte hittat
... Bor precis som du i Eskilstuna så tänkte om du hade lust att tipsa :)! Kram Jessica

Svar: Hej Jessica! Vad kul att höra att du gillar bloggen. Den köpte jag i butiken mitt emot Elin Maria Boutique i gamla stan för 89 kr. Skynda för det finns bara en kvar! :)
Kram
Camilla

#2 - - Jessica:

Tack snälla för tipset, ska rusa dit :)!

Upp