Leverans från Miniroom

 
Sötaste kanindockan från Miniroom.se hittar du här.
 
 
En stapelbil från Sebra, tapet från Ferm Living och en ljusgrå kaninlampa från Heico skymtar i bild. Den lilla byrån ska få ta plats i Nils rum.
 
 
Hur söt är inte lille kanin? Funderar på att skriva upp docksängen Juno till Nils 1-års dag så han kan bädda ner den brevid sin säng. Det tar sig...
 
Hörrni! Jag behöver lite smakråd angående den gamla byrån jag charmade till mig av mamma. Jag tänker att den ska få ny kostym. Måla i grått, vitt eller kanske mintfärgat? Hjälp mig nu!
 
 
Kram
 
 
 
 
Inredning, Nils | |
#1 - - Linda:

Hej!

Fina saker du har köpt!

Jag tycker att byrån är fin som den är. Men om den ska målas så hade jag valt en ljusgrå.

Ha en bra dag!
Kram Lidna

Svar: Hej Linda!
Tack! Är också inne på grått. Kan väl inte bli fel? :)

Detsamma till dig! Kraam
Camilla

#2 - - Åsa:

Jag skulle behållt den som den är. Annars tror jag mint kan bli läckert!

Svar: Funderar lite till. Är inne på grått just nu.. :P
Camilla

#3 - - Liw / gravid:

Så fin leverans! =) Hmm, alla dem färgerna är ju fina... beror ju var du ska ha den?

kram

Svar: Tack Liw! Den hamnar i Nils rum. :)
Camilla

#4 - - Malin:

Så fina saker. Jag tror mint hade blivit fint i ett barnrum. Kram kram

Svar: Tack! Mint och grått verkar ligga i täten. :)
Kraam
Camilla

#5 - - Kajsa:

Nej! Måla/förstör inte den fina byrån! Hur charmig som helst just som den är <3

Svar: Jaa det tycker jag med, i rätt miljö! Hihi! <3
Camilla

#6 - - michaela- mamma till två små ♥:

ååååh. den där dockan skulle jag vilja ha till min minsting också. så himla fin!

Svar: Hur söt som helst! Köp! :D
Camilla

#7 - - Sofie:

Dockan är ju för söt och bilen så fin den också. Är det Nils tapet jag skymtar? Iså fall hade jag valt och måla byrån i den mörkgrå nyansen i tapeten. Kramar

Svar: Visst är dom söta! Japp, det stämmer! :) Är inne på samma spår som du!
Kramar
Camilla

#8 - - Marita:

Inget lätt val. Byrån är väldigt fin som den är. Vi hade en liknande hemma när jag var barn. Jag hade nog ändå valt mint när den ska vara i ett barnrum 😀 även om grått är ett säkert kort 😉 jag och färger alltså . Svart vitt och grått med inslag av rosa det är jag det hihi . Ha en fantastiskt Torsdag söta du 💗

Svar: Ne, beslutsångest är mitt mellannamn. ;) Gillar precis samma färgskala som dig så jag tror att grå blir vinnaren till slut.
Tack detsamma vännen! Kram
Camilla

#9 - - Enmy:

Färgen Paris Grey från Annie Sloan Chalk Paint. Sjukt snygg

Svar: Tack snälla! Ska absolut kollas upp! Kram
Camilla

#10 - - Emmy:

Och det var jag som kommenterade ovan. Haha skrev fel på namnet

Upp