Muuto pendant lamp

 
 
Det blev ingen Gatto-lampa denna gång men en liten E27 från Muuto. Har en vit sedan tidigare och tycker lampan är otroligt prisvärd och passar lite varstans. 
 
Det har kommit en hel del nya färger på silikonsladdarna sedan jag köpte min i Köpenhamn för x antal år sedan. Som ni ser i bild blev det en mörkgrå denna gång. Lite tråkigt med dessa "säkra kort" ibland men ja ja... Det brukar ju vinna i längden. 
 
 
Hemma hos oss, Inredning | |
#1 - - Ninni - Vimsiga mamman:

tjusigt =)

#2 - - Sofie:

Snygg är den. Hihi ja du vet vad jag tycker om säkra kort ;). Mycket bra val enligt mig! God natt

Svar: Tack! Ja jag är nog mer för säkra kort. ;)
God morgon säger jag! Kraam
Camilla

#3 - - Marita:

Snygg och snyggt med grå sladd 🙏💗

Svar: Tack Marita! Den ska upp i Eltons rum. :)
Camilla

#4 - - Sara:

Måste man köpa glödlampan separat? Isåfall, har du nåt bra tips på vart man hittar en fin som passar?

Svar: Nope, den ingår! Därför jag tycker den är extra prisvärd också. Betalade 468 kr! :)
Camilla

Upp