Rice förvaringskorgar

 
 
 
Här kör vi Rice förvaringskorgar för hela slanten. Nöjd kille? 
 
Förvaringshuset med motiv av en turnébuss slukar massor av leksaker, prylar och andra saker man vill gömma undan. Tyvärr gjorde jag två missar i denna beställning. Första missen var dom blåa korgarna med handtag som skulle vara i färgen natur. Den andra missen var det fantastiskt fina påslakansetet som jag fullkomligen kärade ner mig i, trodde jag skulle passa stor (vuxen) säng och inte junior. Visste inte att det fanns något mitt emellan spjäl- och vuxenstorlek på täcke. Men tydligen... Typiskt!
 
Det blir alltså ett litet byte i min beställning från Jollyroom. Så vidare jag inte har någon läsare här i Eskilstuna som är sugen?
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
Nils | |
#1 - - Malin:

Åh, är den korgen så stor. Har kikat på dem länge men trott de var mindre! En sån blir det nog till Linné!

Trist med felbeställningen...

Svar: Ja, jag blev faktiskt förvånad över hur stor den faktiskt var. Kan varmt rekommendera den! :)
Jo, mest klantigt att inte läsa produktbeskrivningen ordentligt. Vilket jag tyckte att jag gjorde då.

Kram
Camilla

#2 - - Sofie - Mamma till 2:

JAG ÄLSKAR RICE !! ;D
Har själv påbörjat samling med förvaringshusen i dotterns rum ;)

Kika gärna in hos mig och tävla om ett presentkort värt 1000:- :D
http://sofieeklund.vimedbarn.se/vinn-presentkort-hos-bona-parte/

Svar: Ja dom är toppen! Har kört på det tidigare i storebrors rum. Fina och slukar massor! Då ska jag kika in. Tack för tipset! Kram
Camilla

#3 - - N:

Så goa bilder, bus o lycka utstrålas

Svar: Tusen tack! :)
Camilla

#4 - - Maria:

Vilken storlek är det på huset?

Svar: Den största!
Camilla

#5 - - Sofie:

Så ser det ut hos oss också fast i rosa 🙈💗😜. Olivia har rosa huset och två rosa korgar. Huset rymmer hur mycket som helst. Så fint! Och ja, jag tycker Elton och Nils är sååå lika men jag har ju bara sett dom på bild. Kramar

Svar: Ja verkligen! Urfina tycker jag! Det är många som säger. :) Jag tycker det är olika från dag till dag ibland. Haha! Kram kram
Camilla

#6 - - anna m ludde o filippa:

Smarta och snygga! Evigt plockande i låder här hemma...

Svar: Visst är dom! Det där känns igen. :)
Camilla

#7 - - Lotta:

Nils verkar ha fått det jättefint i sitt rum. Ska bli skoj att se helheten sen när du känner att det är färdigt. Roligt att följa din blogg och få inredningstips!

Svar: Tack snälla Lotta! Vad roligt att du gillar mina tips! :) Nu längtar jag till det är helt klart.
Ha en fin dag! Kraam
Camilla

Upp