Rosenkalla

 
 
 
Rosenkalla är en lättskött blomma som blommor nästan året om, växten har inte någon direkt viloperiod. En perfekt växt att njuta av under en lång period! Well... let´s hope so! Min rosenskärm blev inte direkt långvarig i detta hem. Måste ha övervattnat den.
 
Vad hittar ni på denna augustifredag? Vi har precis haft Madde och Nils här på besök. Niclas är iväg och handlar godsaker till kvällen. Lite charkisar, oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås står på menyn. Mustiga middagar, det mysiga med hösten...
 
 
KRAM
 
 
 
Personligt | |
#1 - - Anna:

Låter så gott! Här blev det köpepizza. Ingen som orka något annat. Trevlig helg fina du!

Svar: Ja det fick fullpott! ;) Skönt att slippa hänga vid spisen! :) Tack detsamma!
Kraam
Camilla

#2 - - Sofia - Strawberry Dreams:

Ohh... den är så fin den där blomman! Fick en när jag fyllde år av svärmor och jag älskar den :):

Svar: Visst är den! Tänkte köpa en i vitt också! <3 Hoppas du mår gott! Kramar
Camilla

#3 - - Jennifer :

Köpte två vita såna här blommor och dom har Blommar och är fina fortfarande. Väldigt lättskötta också. Men den här rosa var ju för fin. Måste nog skaffa mig ett gäng 😊

Svar: Så lätta! Älskar verkligen denna blomma och skönt att den är så tacksam att sköta, Trevlig dag!
Camilla Larsson

#4 - - Jennifer:

Ja, jag med nu. Letar efter ett sånt fint exemplar som din rosa. Skall till blomsterlandet idag. Sista dagen för 50% på alla gröna växter. Rosenkallan ingick i erbjudandet :) Lätt att gå överstyr och köpa för mycket blommor.

Svar: Hoppas du hittar! Ljuvligt fin! Om jag hade vetat att de var med på rean hade jag sängt förbi jag med. Tyvärr hann jag inte. Kan man ha för många? xD Älskar blommor! Kram
Camilla Larsson

Upp