Snart förskoledags

 
Vem tackar nej till en nybakad chokladmuffins efter frukost? Inte gjorde jag det...
 
 
Tror Maddes kamera var mest intressant att titta in i.
 
 
God eftermiddag!
 
Nils och jag har spenderat förmiddagen hemma hos kompisarna Nils och Madeleine denna onsdag. Försöker få ut så mycket som möjligt av denna sista (snyft!) mammalediga tid som är kvar. I slutet av september är det nämligen dags för mig att återgå till arbetet igen. Med blandade känslor såklart. Tanken från början var att börja jobba i januari men i och med min nya tjänst och att Nils skulle få plats på Eltons förskola fick det bli på detta vis. Känns ändå tryggt att ha Elton och Nils på samma avdelning det första året. (Säger jag nu iaf, dom kanske blir som katt och hund?)
 
Jag har gått helt bananas i butikerna med allt som behövs inför förskolestarten. Skaljackor, overaller, stövlar och regnställ mm. Check! Inte billigt någonstans så därför är jag tacksam över alla erbjudanden butikerna kör med just nu. 
 

 
Nils | |
#1 - - Tessa:

Idag är det min sista dag som mammaledig, imorgon är det upprop på skolan! Vaaart har min mammaledighet tagit vägen? Fy så fort det gått! Stor kram :D

Svar: Åh då vet du hur det känns! Visst har andra mammaledigheten gått så mycket snabbare? Säkert för man haft fullt upp med två. Hoppas det går bra för er! <3 Kramar
Camilla

Upp