Sneak peak Nils rum

 
 
 
 
Igår överraskade Niclas med att sluta vid lunch men behöll arbetskläderna på ett litet tag till. En halvtimme senare satt tapeten harlequin från Ferm Living uppe i Nils rum. Och visst ser han väl rätt nöjd ut där han sitter? Inte utan sin vovve..
 
Det blev en liten sneak peak denna gång. Ville mest visa tapeten på plats. Ni hittar den här hos Miniroom.se.
 
Igår inhandlas det färg till den lilla byrån. Det blev inte vitt, inte mint och inte grått! Någon som vågar sig på en gissning? 
 
 
KRAM
 
 
Hemma hos oss, Inredning, Nils | |
#1 - - michaela- mamma till tre 💗:

han ser helnöjd ut! inte konstigt med en så fin tapet!

Svar: Visst gör han. ;) Tror han är nöjd med vad som helst bara han har sin vovve men vi kan ju låtsas att det är tapeten.. Kram
Camilla

#2 - - frida:

gillade hela rummet. tapetetn, elefanten, kartell stolen och självklartkartell bordet =)


Svar: Tack tack tack! <3
Camilla

#3 - - Småstadsfrun:

Fantastiskt fina foton och ett mycket fint rum!

Svar: Tack vad glad jag blir! KRAM
Camilla

#4 - - Anonym:

Då gissar jag på pianosvart! Fint det blev!

Svar: Det hade varit läckert men nepp, jag har fegat lite..
Camilla

#5 - - Sofie:

Så fint rum Nils har fått! Jag gissar på svart ;)! Ha en fin tisdag! Stor kram

Svar: Tack Sofie! Inte svart heller.. har bytt lite accentfärg om man säger så.. :) KRAM
Camilla

#6 - - Anna:

Nöjdaste killen i stan! :)

Svar: Visst! :D
Camilla

#7 - - Victoria:

Vad fiiiint :D Tycker den tapeten är super fin... min man håller inte med tyvärr men det kanske går att bearbeta ;)

Vad söt han är lilla prinsen <3

Svar: Tack Victoria! Gillar den också! Den är ju suuuperfin i rosa! <3
Camilla

#8 - - Sanna.:

han blir ju tamigfan bara sötare & sötare den där lilla Nils.


Och Elton ska vi inte ens tala om. sveriges gulligaste barn har du :)

Svar: Alltså finaste kommentaren ever!!! <3 Taaaack!
Camilla

#9 - - Marita:

Såg bara Nils och vovven först 😀 han är ju bara för go. Wow vilken underbar tapet. Du / ni har verkligen en fantastisk smak. Du får liksom vara till det 🙏 önskar att du bodde NÄRA mig då skulle du få hjälpa till här hemma😀 tyvärr har jag alltid världens beslutångest när det gäller det mesta 😊velar fram och tillbaka och när jag väl bestämt mig ja då är det slut. Önskar dig en härlig Onsdag 😘

Svar: Haha tack, det var ju bra! Sötgossen. :) Ja det blev allt lite mysigare med en fondvägg. Vad du är go Marita, tusen tack! Jag hade mer än gärna hjälpt dig söta du! Men jag kan tala om att jag är precis likadan. Velar både en och två ggr och kan ibland ångra mig.. :/
Detsamma till dig!! Kraam
Camilla

#10 - - Marita:

Bara inte vara ska där stå 😄

#11 - - Sara:

Så himla fint, som resten av huset också såklart! :) och dina killar är för söta! :)

Svar: Tack snälla Sara! :) Kram på dig!
Camilla

#12 - - Pauline, mamma till två små:

Va fint han har fått i sitt rum lille Nils =)

Jag tyckte att pannacottan gick att äta när det var sådär lite men jag hade inte velat ha mera för det blev för sött.

kram

Svar: Tack Pauline! Det tar sig sakta men säkert.. :) Precis så kände vi med. Godare med vanlig men ändå kul att testa. Kram
Camilla

#13 - - Emma:

Åå en sån fin tapet, jag gissar på ljusblå färg till byrån :-)

Svar: Tack Emma! Rätt svar! :)
Camilla

Upp