Julstjärna på plats

 
 
I söndags åkte den maffiga julstjärnan från Watt & Veke upp i fönstret. Lagom till första advent.
 
Men hej december, redan den 2:a till och med! Hinner.inte.med.
 
I söndags spenderade vi första advent i Flens badhus tillsammans med Sara Li och kusinen Viggo. Elton var överlycklig och ville aldrig kliva ur badet. Bra betyg!
 
Jag har tänkt att vi vid varje advent ska hitta på något skoj tillsammans. Nu på söndag hade jag velat gå på Eltons första bio. Knattebio och se Alfons Åberg, men tyvärr så finns det tydligen ingen knattebio i vår stad. Så himla tråkigt! Det återstår att se vad söndagens aktivitet ska bli. Något förslag? Lekland har vi redan planerat för den tredje advent. 
 
Kram
 
 
 
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Magda:

Ååh vad snyggt Camilla!! Och min drömlampa :-)

Vilka mysiga kommande söndagar ni kommer att ha, smart idé!

De där Kin-lyktorna har jag önskat mig i julklapp, i silver. Snälla säg att de inte behövs putsas så mycket som jag är rädd för. Orkar bara inte med sånt ;-)
Kram på dig!

Magda

Svar: Tack goa Magda! Är det? Så nöjd med den... :)
Ja jag riktigt längtar! Hade sett så fram emot att ta Elton på bio, så det var lite synd...

Angående putsandet så vet jag inte. Jag har inte putsat mina än men överlag tycker jag silver blir lite tråkigare i färgen fortare än mässing. Det har jag märkt på ljusstakarna från Svenskt tenn. Men med lite Häxan blir de snabbt fina. (När man orkar ta tag i det, haha!)

Kramar
Camilla Larsson

#2 - - Madeleine:

Jätte fin stjärna!

Svar: Tack så mycket!
Camilla Larsson

#3 - - Minna:

Så fint, så fint... 😍 Mysigt att ha upplevelser tillsammans att se framemot. Det är det bästa jag oxå vet fast mina killar är stora nu, att just få umgås och bara vara tillsammans.
Trevlig kväll!
Kram, Minna

Svar: Tack snälla du! Ja det är riktigt mysigt och Elton blir ju mer och mer i den åldern att man kan hitta på saker. Superkul! <3
Tack detsamma! Kram på dig!
Camilla Larsson

#4 - - Karin O:

Vad himla fint det blev!

Svar: Tack Karin! Kraam
Camilla Larsson

#5 - - Linda:

Hej Camilla!

Så himla fint du har det!

Ha en fin dag!
Kram Linda

Svar: Tack rara du! Detsamma önskar jag dig! Kramar
Camilla Larsson

#6 - - Elin:

Så fint! Jag hänger inte heller med just nu känner jag.. Tiden går alldeles för fort!

Hoppas ni har en mysig söndag. Kram

Svar: Tack så mycket vännen! Helt sjukt, snart julledigt! Wehoo!
Tack detsamma! Kramar
Camilla Larsson

Upp