Snygghuset till salu

 
 
 
 
 
 
 
 
Välkommen till Västerås kanske finaste hus. Här hittar vi ett egenritat hus från 2011 fördelat på 208 kvm, fantastisk rymd och öppna ytor. Låt dig inspireras av såväl huset i sig och alla vackra möbler!
 
Idag måste jag bara tipsa er om bloggvännen Elma och hennes familjs hus som kom ut på Hemnet idag. Det var svårt att bara välja ut några bilder så för er som vill se mer av detta hem kan klicka er in på länken här.
 
Mitt i prick för den som gillar den skandinaviska stilen och det gör jag!
 
 
Inspiration | |
#1 - - Annster:

Drömhuset :)

#2 - - Robex Lundgren:

vad härligt

#3 - - Jeanette:

Håller med mitt i prick.... Och även vad det gäller min stil.
Vill passa på att önska dej Finaste Julen till dej och din familj!!

Julkramen

Svar: Visst är det snyggt med många fina prylar! Åh tack!
God jul till dig också, hoppas julen varit härlig! Kramar
Camilla Larsson

#4 - - Ida Nilsson:

Jättefint ju! Inte kanske riktigt min smak egentligen då jag vill ha lite mer lyxigt och pampigt. Men helt klart ett hus med stil!

#5 - - vildblomma.blo.gg:

-`God Jul och Gott Nytt År! :) ´-

#6 - - Sandra/ My own backyard:

wow, vilket hus! Så fint och inredningen också.

Svar: Visst, hur fint som helst!
Camilla Larsson

Upp