Att tillaga..

 
Att tillaga Boeuf Bourgignon och Spaghetti Carbonara..
 
 
Två recepttavlor har tagit plats i köket. En utförlig beskrivning hur du tillagar en perfekt pasta carbonara eller en klassisk biff bourgignon. Läckra tycker jag! Du hittar dom HÄR
 
Och en bokstavstavla har fått flytta in i Eltons rum. Det tar vi i ett annat inlägg. Enklast så.
 
Nu ska jag fortsätta pussa på en hostig Elton som blev hemma från förskolan idag. Det är Nicke Nyfiken som gäller för hela slanten..
 
 
Kul att ni är så många med och tävlar förresten och tack för alla fina ord!
 
Kram
 
Personligt | |
#1 - - Pauline, mamma till två små:

Riktigt fina! Jag håller på att leta efter något snyggt att ha i vårt kök men jag tycker det är så svårt. Längtar tills jag hittar något som verkligen känns rätt.

kramar

#2 - - Jenny:

Snygga!

#3 - - Sofie:

Riktigt fina var dessa. Hoppas Elton kryar på sig. Vi var också hemma förra veckan då Olivia också hostat :(. Så det är något som går, men det ger ju sig inte :(

Kram kram

#4 - - Malin:

Jätte fina! Trevlig helg på dig oxå!

#5 - - Louise:

stackars lilla Elton! Krama om honom från mig!

Upp