Fredagsmys med la familia

 
Ett fyrfaldigt leve för fredag. Hurra hurra hurra!
Veckans bästa dag är här. Även fast jag är mammaledig så är det lika härligt med fredagar! 
 
Elton är något piggare idag så här blir det en mysig hemmakväll med la familia. Niclas är ledig så efter kaffet blir det en sväng till blomsteraffären. Att handla hem den där fredagsbuketten gör det lilla extra för helgkänslan tycker jag. Nästan lika viktig som den där skålen med godis..
 
Såg att Plantagen hade fått in mårbackapelargoner när jag var där tidigare i veckan så det får nog också följa med hem. Mina orkidéer börjar se trötta ut och jag har inget tålamod att vänta till de blommar om igen.
 
 
Imorgon säger vi hej till mars! Går det inte fort så säg?!
 
Trevlig helg på er alla!
Personligt | |
#1 - - Anonym:

Vilket gottigt godis! Oh mårbacka känns vår om något. Har slank det också ner en semmelbulle idag. Oops!

Kram Anna

Upp