Fina sommar och ny klänning

 
 
Bus i trädgården denna härliga julidag. Jag och fina lilla Nils. 
 
Visst är den söt min nya klänning från Odd Molly? Lite sådär lagom gullig tyckte jag och passar extra bra ihop med brunbränd hy. Får visa den framifrån nästa gång. Synd bara att håret är oborstat och mina virvlar ser värre än värst ut, annars blev ju bilderna väldigt fina. Min plattång som jag vanligtvis inte klarar mig en dag utan glömdes på diskbänken i boendet vi hyrde på Gotland. Typiskt mig! 
 
Hoppas ni njuter av dagarna precis som jag!
 
 
PUSS /C
 
 
Personligt | |
#1 - - Fia:

så fin klänning! vilken storlek har du på din?

Svar: Tack Fia! Jag har storlek 1 vilket motsvarar en S.
Kram
Camilla

#2 - - Junitjej:

Kanonfin klänning!

Svar: Tack snälla!! :)
Camilla

#3 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Jättefin :)

Svar: Tack rara!
Camilla

#4 - - Sarasdiary :

Så fin så! <3

jag har också massa virvlar. Frågar johan hela tiden, syns min håtbotten. Hihi :-D

Svar: Tack söta! Ja dessa virvlar alltså, plattången är min räddning. :P
Camilla

#5 - - Bindi:

Tycker du ser jätte fin ud:-))
Fine,herlige sommerbilleder af jer to. Snygg Odd Molly kjole:-)
Ha en fin dag. Kram

Svar: Tack snälla Bindi. :) Detsamma till dig!
Kraam
Camilla

#6 - - Marita:

Alltid lika fin 💗🌸💗

Svar: Tack alltid lika snälla Marita! :)
Camilla

#7 - - Linn k:

Så fin ändå Camilla !! Charmigt att få vara lite oborstad & osminkad på sommaren.. O du är ju så fin ändå som sagt.... 😃 kramis

Svar: Tack snälla snygging! Visst är det skönt! Man känner sig genast lite fräschare när man fått lite färg. Kram på dig!
Camilla

Upp