Rosa Eames

 
Bild lånad från Pinterest.

Nästa köp blir en skrivbordsstol när utbyggnaden är färdig. Jag gillar ju som bekant rosa och kan tycka att det är kul att ta upp accentfärgen i en stol. Trots lite sökande på google tycks jag inte hitta denna goding till försäljning någonstans. Någon som vet var jag kan hitta en från Vitra?
 
Valet står mellan en grå eller rosa. Vilken tycker ni? Grått känns mer safe och kommer säkert stå som vinnare dagen det blir ett klick...
 
 
Inredning | |
#1 - - Anna:

Är det inte dem som Länna Möbler säljer och även Rum 21?

Svar: Jo, vi har köpt våra Vitra från RUM21 men just den rosa färgen verkar inte finnas på någon nätsida i Sverige vad jag kan hitta? Hmm...
Camilla

#2 - - Living with Tess:

Hej Camilla!
Jag tror tyvärr inte den rosa finns till nyförsäljning/nyproduktion. För något år sedan mailade jag rum21 har jag för mig och den färgen var tyvärr inget de kunde fixa, då iaf. Men testa fråga någon åf igen vetja för den rosa är ju sååå fin.
Stor kram och lycka till

Svar: Hej!
Nej det verkar inte så! Kan ju alltid höra efter, tack för tipset! För visst är den läcker!

Tack tack!

Kram och ha en bästa dag!
Camilla

#3 - - Bindi:

Godmorgen.
Den rosa er super fin. Jeg havde nok valgt en "safe" farve,men det er bare sådan som jeg er,hihi; den rosa havde dock passede fint ind i jeres flotte hjem:-)

Hvis man ikke kan få den forhandlet i Sverige,kan du kanske teste at kolla med Vitra direkte? De burde jo kunne skaffe den hjem...

Lykke til og ha' en fin søndag.
Kram.

Svar: Hej Bindi!
Haha jaa jag kommer säkert fega ur. Vi får se om jag ens hittar en rosa till försäljning. Skulle helst vilja ha en lite ljusare än den på bilden.

Ha en strålande dag!

Stor kram
Camilla

#4 - - Sofie:

Hej fina Camilla! Här har man inte kommenterat på länge :(, ursäkta! Nytt jobb och längre dagar borta har gjort sitt.

Den rosa stolen är underbar men som du säger en grå känns mer säker. Den rosa är så du, jag hade nog gått på mitt vanliga fega Sofie och tagit en vit. Dels för att ni redan har vit sen innan och att jag hade tänkt att då har man en till extra stol i samma så det inte blir så många olika stolar när man väl är några fler... Hahaha ;)!

Kramar

Svar: Heej Sofie!
Ingen fara alls. Sitter ärligt talat inte så mycket vid datorn dessa dagar.. :) Vad spännande med nytt jobb!

Hahaha, tack för din input! Jag har faktiskt vita som alternativ just av det själet och egentligen är jag ju en tjej som kör på säkra kort.

Kraam och finaste dagen till dig!
Camilla

#5 - - jenny - gravid & mamma i nashville:

Åh nu skulle du bott i USA. Jag är medlem på en sida som är lite som er "campadre" fast med designermöbler/prylar etc. Och idag är de där stolarna på mega-rea. Tänk om man kunde skicka över en!

Svar: Men åh vad typiskt! Är dom från Vitra också? Gullig du är som tänker så! :)
Camilla

#6 - - Liw / gravid:

Coolt med rosa, kör på det!! :)

Svar: Om jag hittar från Vitra! ;)
Camilla

#7 - - Sofia :

Heja en rosa! Den är som en dröm! Såg att du bloggat om gato-lampan. Jag har en- inget bra köp. Den är liksom i papp så när den åkte i golvet (något barn såklart!) så sprack liksom pappen. Inte så kul när man ändå betalat ett par tusen! Men den ger mysigt ljus!

Svar: Ellerhur! Skulle gärna vilja se en live. Har helt missat att du har en. Är både den lilla och den stora gjord av papp? Skulle gärna ha den stora stående på sideboardet vid soffan men då är det kanske inte värt att satsa på nu. :(
Camilla

Upp