Barntapeten kommer från..

 
 
 
Oj oj oj! Så många frågor jag fått angående tapeten i Eltons rum sedan tidningen Hem Ljuva Hem kom ut. Så nu postar jag det igen, i rätt kategori så det blir lättare att hitta. Tapeten kommer alltså från Midbec och kollektionen heter "Giggle". Jag beställde den från Kungsgatan 69 (Färghuset?), gamla Coloramabutiken i Eskilstuna. Tror den kostade ca 500 kr rullen om jag inte minns fel. Gillar att den ger liv utan att kännas allt för rörig.
 
Bilderna är fotade av Helena Köhl och Åsa Myrberg för Hem Ljuva Hem.
 
 
Elton, Hemma hos oss, Inredning | |
#1 - - Maria:

Så fina bilder! Vart är den virkade nallen köpt?

Svar: Tack Marina! Den är från ROOM.
Camilla

#2 - - jenny - gravid & mamma i nashville:

Jag har bara läst från mobilen de senaste veckorna så jag har inte sett hur fin din blogg är nu från datorn! Jättefräscht!
Och tänk att det där elefanthuvudet äntligen får flytta in hos August om några veckor, woop! :)

Svar: Tack snälla Jenny! :)
Vad roligt att August ska få sin elefant nu. Den är ju så söt och verkligen en favorit!

Kraam
Camilla

#3 - - Malin:

Finaste barnrummet! Ska bli roligt att se Nils rum när det är färdigt!

Kram Malin

Svar: Tusen tack!! Ja snart så! :D
Camilla

#4 - - matilda:

Åh va mysigt! Vart är bilen köpt? :)

Svar: Tack! Bilen är från Jollyroom men säljs på fler nätsidor. Kolla miniroom.se! :)
Camilla

#5 - - Johanna :

Hej! Vi ska ha just den tapeten till vår son på en vägg, och vill ju sedan ha resten vita väggar, vilken vit har ni använt? Tänkte imed att tapet i sig har en mer beige ton :)

Svar: Hej! Vi har en vit obruten färg från Alcro. Så den är väldigt vit i jämförelse med tapeten. :)
Camilla

#6 - - Lina:

Hei:-)så flott rom du har laget til elton.Jeg lurer på hvor kommer den hvite matten på gulvet?Veldig inspirerende blogg du har:-)
Mvh
Lina

Svar: Hej!

Tack så mycket! Mattan kommer från Ikea. :) Tack för fina ord! Kram
Camilla Larsson

Upp