Förhandsrea

 
Den svart/vita sjalen från By Malene Birger fick följa med mig hem från Elin Maria Boutique´s förhandsrea igår. Det grafiska mönstret som har blivit ett signum i By Malene Birger accessoarer kan lyfta vilken outfit som helst.. Hittade även en topp från 2ND DAY, även den nedsatt med 40%. Ibland är det extra kul att shoppa. Har förresten sett att många nätsidor rear ut Grinolas-väskorna för er som är sugna. Tips!
 
Glömde berätta att jag hade en spännande förmiddag igår. Jag besökte nämligen mitt jobb för att samtala om en tjänst som blivit ledig. Jag har fått ett vik som marknadskordinator på 2 år. Hurra! Det känns både nervöst, lite skrämmande och fantastiskt roligt på samma gång.
 
Det blir en minst sagt lärorik höst att se fram emot!
 
KRAM
 
Personligt | |
#1 - - Maria:

Vilka shopar rear grinolas? Har en svart men kan tänka mig en vit också:)

Svar: Har sett det på bl.a isacouture.com och boozt.com. Bara den svarta dock! Googla så kanske du kan hitta vit på rea också! :)
Camilla

#2 - - Anonym:

Undrar också vilka som rear?! :)

Svar: Har sett det på bl.a isacouture.com och boozt.com. Bara den svarta dock! :)
Camilla

#3 - - Kajsa:

STORT grattis vännen till jobbet! Det kommer att gå galant eftersom du har mig att fråga, jag kan ju sånt där med InDesign och grejer! :) Så stolt över dig! <3

Svar: Tack babe!! Känns tryckt att kunna fråga dig om det kör ihop sig! ;) PUSS
Camilla

#4 - - Elma:

Stort grattis till jobbet. Så roligt. Helt övertygad om att det kommer gå super. Du är ju grym..
Ha en fin midsommar.
Kramar

Svar: Tack gulliga Elma! Jag tror och hoppas att det är ett jobb som passar mig! :)
Detsamma till dig!

Kramar
Camilla

#5 - - Marita:

Jättegrattis till din nya tjänst. Låter spännande. Lycka till och ha en fin Midsommar 💙💛

Svar: Tack snälla Marita! Visst gör det! :)
Detsamma till dig!! Stor kram
Camilla

#6 - - AS:

Stort grattis till nya tjänsten!

Svar: Tusen tack!
Camilla

#7 - - camilla:

Så tjusig! :-)

Svar: Tack! :)
Camilla

Upp