Magisk sommar

 
Magisk sommar serverar recept och inspiration för alla tillfällen, både festliga sådana och mer avslappnade: tapas på utetrappan, picknickmat för en dag på stranden, massor av marinader och tillbehör till sommarens alla grillkvällar, comfort food en regnig dag, matbröd och kaffebröd, saker man äntligen får äta igen när man har fött barn.
 
Jag är riktigt sugen på boken själv men just denna gav jag bort i present. Kom på i efterhand att det hade passat bra med en flaska "Perfect Day" till, Hannah och Amandas egna vin. Ett bra presenttips till er om inte annat...
 
Ha nu en fin dag! Snart tar jag tåget till Stockholm för att träffa Elin och Cicci.
 
Kram
 
 
Personligt | |
#1 - - AS:

Tack för presenttips, det var faktiskt precis vad jag behövde! :-)

Svar: Vad kul!! :) Kram
Camilla

#2 - - Erika:

Jag ÄlSKAR Hannah och Amanda! Deras podd är så bra. Måste ha denna kokboken! Kram!

Svar: Och jag måste börja lyssna på poddar. Är helt efter.. :P
Kraam
Camilla

Upp