Mammas place

 
 
Igår besökte vi mammas nya lantställe. Ett rött litet timmerhus med vita knutar med tillhörande gäststuga. En riktig liten sommaridyll med fantastisk trädgård på 3000 kvm och nära till Hjälmaren. Det finns även planer på att vinterbona och bygga ut detta hus, vilket jag säkert kommer återkomma till längre fram. Min snickare har att göra. 
 
Plockade några rabarber med mig hem så i veckan blir det rabarberpaj med lättvispad vaniljvisp. Minns faktiskt inte när jag åt det senast. Mmmm så gott... 
 
Njut nu av veckan. Det ser ut att bli en strålande sådan!
Personligt | |
#1 - - Camillasnyahem :

Vilket ställe! Tänk vilka fina minnen dina barn kommer få därifrån, härligt!

Svar: Visst är det mysigt! Precis, så tänker jag med! Har själv en massa minnen från farmor och farfars landställe.
Ha en fin torsdag fina du!
Camilla

Upp