Reutermo Design

 
 
 
Här ser ni mitt specialbeställda skåp från Reutermo Design. Ni som följt mig ett tag vet ju att ett Snö-skåp från Asplund stått högt upp på min önskelista. Just ett sådant fick inte plats här men det gör mig absolut ingenting. Är supernöjd med det lilla skåpet som är byggt efter mina önskemål och mått. Lite extra kul att ha något eget. Ragnar som snickrat skåpet håller till på Kungsholmen i Stockholm och är extra vass på just möbler, framförallt bord. Ni hittar hans sida HÄR
 
Hoppas ni hade ett fint midsommarfirande? Vi var som vanligt uppe i Bergslagen med ett gäng goda vänner och barn. Ett kallt (surprise?) men mysigt firande även i år. 
 
Må så gott så hörs vi snart igen!
 
Stor kram
 
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Mia - Mitt vita hus:

Så himla himla fint skåp. Gillar verkligen sådana stilrena varianter och jag har även jag läänge önskat mig ett snö men din variant var ju hur fin som helst. Kanske får tänka om lite;)

Ha en fin dag fina du!

Kram

Svar: Tack snälla! Är jättenöjd med detta skåp! Ett tips om man vill ha något eget och dessutom komma lite billigare undan. ;)
Tack detsamma Mia!

Kramar
Camilla

#2 - - Sofia - Strawberry Dreams:

Oj vilket snyggt skåp! Förresten.. om du är sugen så har jag en utmaning till dig på min blogg :) http://www.strawberrydreams.se/uncategorized/sommarlistan/

Svar: Tack snälla Sofia! Ja den ska jag absolut ta och göra. Kul!
Ser du mina kommentarer på din blogg förresten? :(

Kram
Camilla

#3 - - Anonym:

Riktigt fint skåp! Får man fråga vad du fick ge för det?

#4 - - nina:

Jättefint verkligen! Vad har du för djup på ditt? 30cm? Jag är åxå inne på ett från Asplund... tyckte 42 cm djup är stort... och 30 litet... Om ditt är 30... tycker du man får plats med mycket ändå?

Svar: Tack snälla! Japp lite drygt 30 cm. Tror det blev 32 cm för att kunna öppna bredvid elementet. Där vi har det passar det perfekt. Enda minuset är att jag inte får in mina stora Mateustallrikar, men dom har jag plats för i en kökslåda. :)
Camilla

#5 - - Eva:

Jättefint skåp! Får man fråga vad det kostade? Snö är ju hyfsat dyra... Detta kanske är en lösning även för oss : )

Svar: Tack snälla! Det kostade mig 4000 kr. Ta kontakt med Ragnar om du är intresserad. Uppgifterna hittar du på hans hemsida. Trevlig fredag!
Camilla Larsson

Upp