By Malene Birger väska

 
New in från Malene Birger!
 
Efter lite velande fram och tillbaka så hamnade denna goding hos mig till sist. Är lite kär i mönstret och hoppas verkligen att min förtjusning ska hålla i sig. Den klickades hem förra veckan från Country Dreams. Till ett lite bättre pris tack vare en rabattkod! Jag ser gärna att det kommer handdukar i samma mönster, det skulle göra sig fint i badrummet.
 
Nu kom min pappa innanför dörren och Elton är överlycklig. Det är inte ofta det går en vecka utan att dom ses, anledningen är att pappa varit i Bryssel. Det är så härligt att se kärleken mellan dom.
 
 
Ha nu en fortsatt fin tisdag!
 
Kram
Personligt, Shopping | |
#1 - - Anna:

Den är ju så fin! Har du den största modellen?

Svar: Jag har Grineeh väskan!

Kram
Camilla

#2 - - Malin:

Haha men Camilla! Vad händer med LV-väskan?

Svar: Den ska bli min. En vacker dag! :)
Camilla

#3 - - Frida:

Köpte min i höstas (den stora) och är såå nöjd.! Mysig blogg du har,vi har samma stil:) kram

Svar: Åh det känns skönt att höra att du inte ledsnat på din. :) Vi kommer nog trivas bra tillsammans, väskan och jag. Tack, vad roligt att du gillar den! Blir så glad! Kram
Camilla

#4 - - Victoria:

Den är riktigt snygg!! <3

Svar: Tack! Tycker det jag med! :) Kram
Camilla

#5 - - Sofie:

Underbar väska perfekt till våren, känns som en bra väska och slänga i allt man behöver :)!

Kärlek mellan ens föräldrar och ens barn är obeskrivlig. Jag är ändå så glad att vi flyttade hem från Göteborg. För det skär i hjärtat och veta att dem aldrig hade kunnat ha den relationen dem har nu om vi bott 25 mil härifrån. Men saknaden av Göteborg är stor men det finns alltid kvar ;)!

Ha en fin onsdag fina Camilla! Kramar

Svar: Tack Sofie! Storleken känns perfekt. Testade den största först för några veckor sedan men ne.. den lite mindre modellen passade mig bättre. :)
Så är det verkligen! Tycker man kommit sin familj ännu närmre sedan man fick barn. Tror ni gjorde rätt som valde att ha familjen nära. <3

Tack detsamma fina du! Många kramar
Camilla

#6 - - Louisefoto:

Så fin blogg du har

Svar: Tack snälla!!
Camilla

#7 - - Linda:

Den väskan ligger på min "vill ha" lista...såå fin!

Ha en bra dag!
Kram Linda

Svar: Hoppas den blir din! :) Tack snälla och detsamma till dig! Kram
Camilla

#8 - - Liw - FINA LYAN:

Jag blir lika sugen på att klicka hem en varje gång jag ser den :)

Svar: Haha, precis så var det för mig och sedan blev det visst en beställning. :) Kram
Camilla

#9 - - Maria:

Jag älskar den där väskan! Är väldigt sugen på den vita :)

Svar: Den vita är också jätte fräsch! :)
Camilla

#10 - - Marita :

Hej Camilla ! Jag undrar bara om du fortfarande är nöjd med din Malene Birger väska ? Jag funderar på en Greene den lite mindre. Beslutsångest haha . Ha en fortsatt fin kväll ❤️

Upp