Bloggträff

 
Hej på er!
 
Nu är jag på hemmaplan igen efter en härlig helg i Stockholm. I fredags mötte jag upp min bonussyster Frida för en mysig kväll på Kungsholmen med charkisar och glass i soffan.
 
Anledningen till att jag åkte till Stockholm var för att träffa Elin och Cicci bakom bloggarna Elinsdetaljer och Mittfönster. Vi har följt varandras bloggar under flera års tid och bestämde i vintras att vi skulle försöka få till en träff under våren. Igår var dagen kommen och det blev en shoppingtur på stan, middag på T/BAR och även en fika idag innan Cicci tog tåget tillbaka till Kristianstad och jag till Eskilstuna. Jag är så glad att vi fick till den här lilla träffen och tjejerna var precis lika gulliga och trevliga som jag hade gissat på! 
 
 
Tack goa tjejer för en härlig helg, den kommer jag leva länge på. Hoppas vi ses snart igen.
 
 
KRAM
Personligt | |
#1 - - Cicci:

Jag kommer också leva länge på den gångna helgen! Så himla kul att träffa personen bakom inläggen och upptäcka att du var precis så som jag trodde. Vi får försöka planera in något till sommaren igen :)

Kramar!

Svar: Kan bara instämma och säga detsamma! Det tycker jag absolut att vi får göra! Kram kram
Camilla

#2 - - Sofie:

Vad roligt initiativ. Ni verkar ha haft en underbar helg. Kram

Svar: Jätte kul! Finns ju många trevliga där ute man skulle vilja träffa. Som dig t.ex! :)
Camilla

#3 - - Sofie:

Men gulliga du <3! Det hade varit sååå roligt och träffa dig också. Du verkar vara en sån go tjej med gemensamma intressen ;)

Kramar

Svar: Tack detsamma fina du! Har precis samma bild av dig! <3
Kramar
Camilla

Upp