Digistive Cheesecake

 
 
Det är inte varje dag man hittar kakor i brevlådan. Hade helt glömt att jag anmält mig som testpilot för Smartson. Jag har alltså blivit utvald till att testa nya McVitie´s Digestive Cheesecake Creams i smakerna citron och vanilj. Mmm.. så goda dom var! Och fikagästerna instämde. Vaniljen blev allas favorit.
 
Vilken härlig kväll vi fick. Det känns som vi fått försmak på medelhavsvärmen. Lovely! 
Mamma, Thomas och brorsan var här och grillade hamburgare. Vi firade mig lite i efterskott + att mamma äntligen har köpt sig en sommarstuga. Något som hon har drömt om i många många år. Jag kunde inte vara mer lycklig och stolt över henne!
 
 
Tack snälla ni för era tips i föregående inlägg! Ha nu en bästa helg!
 
KRAM
Personligt | |
#1 - - Kajsa:

Grattis fina Bitte till köpet!

#2 - - Susanne:

Vad har ni för träslag och färg på underredet på era grythyttan? Tacksam för svar

Mvh
Susanne

Svar: Hej Susanne! Vi har furufärgade med grönt underrede. Så nöjda!
Camilla

Upp