Första klappen

 
Då var första klappen avklarad. En bilmatta från HM till Eltons rum. De verkar komma in ett gäng då och då så passa på ni som är sugna, för 249 riksdaler blir den er. Helt klart ett kap! Tror denna med ett gäng bilar till kommer bli succé till våran 3 åring. Och även Nils som älskar bilar och att hänga i storebrors rum.
 
Jag gillar att mattan är enkel och stilren. Sedan tänker jag mig att man kan bygga upp en liten stad runt omkring med dessa husklossar från Mokkasin.
 
Det får bli dagens tips.

 
 
Personligt | |
#1 - - Sofie:

Jätte bra tips! Har själv en son och uppskattar verkligen lite tips inför julen. Tack!

Svar: Vad kul att du gillade det! :) Hoppas du hann med någon matta,
Kram
Camilla Larsson

#2 - - Jeanette:

Bästa tipset!!!:)Så fin... Tänkte köpa en till mitt barnbarn Pratade med HM som inte vet vilken matta det är:(. Är den från HM Home? Vad har du köpt din.?

Finaste dagen till dej :)

Svar: Tack Jeanette!
Kul att du gillade tipset! :) Jag jagade också mattan innan jag fick mig ett ex. Då pratade jag med en på HM som inte visste vilken det var. Ett tips är att titta tisdagar och torsdagar då de verkar få påfyllning. (De fick in den i omgångar förra veckan, så ibland finns den med på sidan och ibland inte). Jag ska försöka tipsa dig på mailen om jag ser den i lager. Hoppas du får dig en till ditt barnbarn.

Tack detsamma till dig!

Kram
Camilla Larsson

#3 - - Jeanette:

Tack!! Du är toppen :)

Kramen

Svar: Nu finns den i lager. Skynda skynda! :)
Camilla Larsson

#4 - - Linda :

Hej Camilla!

Tack för tipset! Jag klickade nyss hem ett ex. Toppen! Gillar precis som du det stilrena. Och att den är grå passar perfekt eftersom jag går i "göra om tankar" till lillemans rum.

Trevlig helg!

Kram Linda

Svar: Hej på dig!
Vad kul! Hoppas även din lilleman ska bli glad! :) Jag ser redan fram emot att leka vid mattan. :P

Tack detsamma! Kraam
Camilla Larsson

Upp