Söndagsfika på goda bakelser

 
 
Ser det inte gott ut så säg? Men det blev nästan lite mycket även för mig som älskar både grädde och bakelser...
 
Idag har vi bockat av fler saker från julklappslistan jag, svärmor och barnen. Så skönt att vara ute i god tid (enligt mitt tycke) i år. Nu kör vi mest med julklappsbyten för runt 150-200 kr inom familjen och man får faktiskt överraskande bra grejer för dom pengarna ändå. 
 
Blev lite sugen på att hänga upp stora stjärnan i fönstret ikväll, det är ju trots allt bara en vecka kvar till första advent.
 
Har ni smygit fram något än?
 
 
 
Personligt | |
#1 - - Anna:

Hej Camilla!

Skönt att ha tagit tag i julklapparna. Här har vi inte ens börjat.. Vad är det för fin kanna som du har blommor i?

Svar: Hej Anna!
Ja inte mycket kvar nu, jippi! Då kan jag baka och annat kul sen. :) Den kommer från artielleriet.se. Kram
Camilla Larsson

#2 - - Sandra:

Så härligt och snyggt fika !
Vi ska börja med julklappsbyte bland vuxna i år. Har du bra förslag? Jag tänkte kanske ca 4-6 underlägg från Svenskt Tenn , känns lite lyxigt men ändå prisvärt! men skulle gärna ta emot förslag på mer . Tack.
Och tack för härlig blogg.

Svar: Hej Sandra!
Hur mycket köper ni för? Vi har handlat för runt 200 kr. Kan inte skriva här vad jag köpt i år om de läser. ;) Men de som varit tidigare år är Rosti mepal skålar med lock (från Cervera), kokbok, iittala lyktor/skål, vinflaska. Sedan spelar vi spel så man får slåss om de paketen man vill åt. Riktigt kul faktiskt! Tycker du hade en toppenidé.

Tack, vad roligt att du gillar bloggen! Kram
Camilla Larsson

#3 - - Elin:

Mums vad gott det såg ut, vilket sockersug jag fick!

Kramar

Upp