Checkar ut

 
 
Dagens sysselsättning? Käka isglass på isglass varvat med Ipren och lite sömn. Har känt mig hängig från och till hela veckan, mest på kvällarna. Idag kom febern på besök och jag lämnade jobbet vid lunchtid. Svettas, fryser osv...
 
På lördag åker jag till Stockholm igen så nu ska jag se till att friskna till fort. Det blir ett kärt återseende i favoritstaden med två fina pinglor.
 
Har funderat på det här med bloggandet, hit or shit? Jag finns ju på Instagram.
 
Personligt | |
#1 - - Anna:

Jag, som kanske är den ända som inte har instagram vill absolut att du fortsätter!

Svar: Tack Anna! Vet att du är en trogen läsare. Skaffa Instagram, du behöver ju inte vara aktiv själv. :)
Camilla Larsson

#2 - - Anonym:

Krya på dig glömde jag förstås! Kram Anna

Svar: Tack!
Camilla Larsson

#3 - - Karin:

Hade ont i halsen och feber i början av veckan jag med, sååå trist men det går över:) Krya på dig! Kram

Svar: Känner mig piggare idag! Tack snälla du! Kram
Camilla Larsson

#4 - - Minna:

Absolut hiss!! Dina bilder är så inspirerande både här och på Ig. Ditt hem känns så äkta, och inte bara en uppvisning av saker. Jag hoppas att du fortsätter att inspirera! Trevlig helg och krya på dig!
Kram, Minna

Svar: Precis den här kommentaren behövde jag! Det är precis den känslan jag vill förmedla, så tack snälla du! <3
Tack och detsamma önskar jag dig! Stor kram
Camilla Larsson

#5 - - Eva:

Bloggen är verkligen en HIT! Fortsätt gärna, mkt inspirerande!

MVH Eva

Svar: Tusen tack Eva! Vad roligt att ni är några som faktiskt uppskattar den. :) Fin kväll!
Camilla Larsson

#6 - - Sofie:

Håller med Minnas kommentar Camilla! Du är grym och ert hem är fantastiskt fint och genuint. Så HIT men det hoppas jag redan du visste. Hoppas du mår lite bättre och du härligt med ett Stockholms besök <3 KRAMAR

Svar: Vad du är go Sofie! Började undra var alla läsare tagit vägen. Känns som alla blir mer aktiva på Instagram. Jag mår faktiskt betydligt bättre bortsett från halsont. Hoppas du mår fint!
Många kramar
Camilla Larsson

#7 - - Cicci:

Jag håller med de andra kommentarerna! En stor hit som är mycket inspirerande och äkta! Jag hoppas du fortsätter:)

Ha en härlig helg i Stockholm!

Kram,
Cicci

Svar: Tusen tack för fina ord! Betyder massor. Jag ska försöka! :) Har du Instagram förresten?
Tack snälla! Fin kväll till dig!
Kraam
Camilla Larsson

#8 - - Elma:

Jag skulle verkligen sakna dina inlägg <3

#9 - - Elma:

Jag skulle verkligen sakna dina inlägg <3

#10 - - Elma:

Jag skulle verkligen sakna dina inlägg <3

Svar: Tack Elma! Har nog svårt att hålla mig ifrån detta... ;) Kram
Camilla Larsson

#11 - - Cicci:

Tack!
Ja det har jag och följer dig där också:) (ciccij83)


Svar: Nu har jag hittat till dig också! :)
Camilla Larsson

#12 - - Sara:

Tycker absolut hiss! Du en insperation ! Undrar också vart det är för soffa ni har?

Svar: Tack Sara! Glad jag blir! Vi har en Oxford med dunstoppning från Mio.
Camilla Larsson

#13 - - Jeanette:

Hej Camilla:)

Hoppas att du fortsätter!! Jag har själv inte Instagram. Det är så kul att följa dej, får så mycket idéer av din blogg. Du har en fantastisk fin smak.... Passar mej perfekt.
Ha det gott!!!

Svar: Hej Jeanette!
Jag har nog svårt att hålla mig borta. Alltid roligt när ni läsare lämnar spår efter er, blir jätteglad! Tusen tack, vad roligt att jag kan inspirera dig!

Stor kram
Camilla Larsson

#14 - - Johanna :

Jag har precis hittat hit till din fina blogg och lagt till den bland mina bloggfavoriter. Så det vore väldigt synd om du slutar.

Svar: Hej Johanna!
Välkommen hit! Har nog svårt att hålla mig borta helt... Alltid roligt med lite feedback så tack! <3
Camilla Larsson

#15 - - helene:

Du måste fortsätta Camilla! Här är ännu en trogen läsare som dock är desto sämre på att kommentera! :) Gillar verkligen din blogg med alla fina pix!!! Kramar, Helene S

#16 - - helene:

Du måste fortsätta Camilla! Här är ännu en trogen läsare som dock är desto sämre på att kommentera! :) Gillar verkligen din blogg med alla fina pix!!! Kramar, Helene S

#17 - - helene:

Du måste fortsätta Camilla! Här är ännu en trogen läsare som dock är desto sämre på att kommentera! :) Gillar verkligen din blogg med alla fina pix!!! Kramar, Helene S

#18 - - helene:

Du måste fortsätta Camilla! Här är ännu en trogen läsare som dock är desto sämre på att kommentera! :) Gillar verkligen din blogg med alla fina pix!!! Kramar, Helene S

Svar: Vad gullig du är Helene, tack! Och vad roligt att du är en av min trogna läsare! :) Hoppas du mår gott?! Kramar
Camilla Larsson

#19 - - Alexandra Löfving:

Fortsätt Camilla! Gillar din blogg väldigt mycket, bra tips och fina bilder, mycket inspiration! Följer dig på instagram också, men gillar att även läsa inlägg, så fortsätt gärna att blogga:)


Svar: Tack snälla Alexandra! Vad roligt att ni är en del som uppskattar den! Stor kram
Camilla Larsson

Upp