Guldbestick

 
 
Har ni sett så fina bestick från Lagerhaus? Bilden är lånad av Frida - Trendenser.se
 
Tänk er en vit dukning i jul med guld/mässingdetaljer och snittamaryllis. Så himla fint! 16 delar (4 av varje bestick) blir dina för 499 kr. Ett helt okej pris tycker jag. Synd bara att det går åt minst 2-pack om man är fler än fyra och där med sticker priset iväg lite, om det inte är så att man faktiskt behöver bestick. Dagens tips!
 
 
Inredning | |
#1 - - vildblomma.blo.gg:

åh så fina, kul med annat än silver!

#2 - - JUNITJEJ:

Fantastiskt fina!

#3 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Har precis beställt hem dem :) Underbara!

Svar: Samma här! Kunde inte hålla mig... ;)
Camilla Larsson

#4 - - Stephanie :

Så snyggt!! Jag har beställt och som sagt är man många blir det några paket men just nu får man 10% med rabattkod lansering, om man beställer😊
Trevlig helg!

Svar: Visst är de fina! Jag kunde inte heller hålla mig... Haha! Och vilket bra tips du kom med! Tack detsamma! Kram
Camilla Larsson

#5 - - Johanna:

Fina!

Svar: Visst! :)
Camilla Larsson

#6 - - Erika:

De är riktigt fina!! Tycker precis som du att man lär ju behöva två paket och då blir det kanske lite dyrt. Men hey, julafton om två månader ju ;)

Svar: Visst är det så! ;) Köpte ett paket och önskar mig nog ett till... ;)
Camilla Larsson

#7 - - Robex Lundgren:

snyggt

Svar: Visst!
Camilla Larsson

#8 - - Stephanie Bacher:

hihi :) de gjorde du rätt i, lika bra att slå till innan de tar slut igen.
kram!

Svar: Precis! :) Kraam
Camilla Larsson

Upp